כל מי שמכיר קצת את מריה קארי יודע שהתקופה האהובה עליה בשנה היא של חג המולד, אבל ייתכן והחג הקרוב יהיה פחות שמח מהרגיל עבורה.
אתרים בחו"ל מדווחים שהכוכבת בת ה-54 ובן זוגה בריאן טנקה (40) נפרדו אחרי שבע שנים משותפות. השמועות החלו לאחר שהתברר כי טנקה לא התלווה לסיבוב ההופעות האחרון של הכוכבת וגם לא הצטרף לחופשת הסקי שלה באספן – נופש שנתי שהשניים נהגו לעשות ביחד באופן קבוע מאז שהפכו לזוג.
השמועות לגבי בעיות זוגיות צצו לפני חודש, כשקארי ערכה סיבוב הופעות ללא טנקה, שבעבר נהג להתלוות לכל הופעותיה וגם לרקוד איתה על הבמה. היו מעריצים שסיפרו שקארי נראתה מוטרדת ולא בשיאה, מה שחיזק את הטענות על פרידה.
קארי עודדה את השמועות כשאמרה לאחרונה בריאיון לאתר People: "ציפיתי לחג המולד כל השנה, כי בשנה שעברה הוא לא היה טוב כל כך. זו לא הייתה הגרסה המהנה ביותר של החג". יש לציין שהפעם האחרונה שהיא פרסמה תמונה משותפת שלה ושל טנקה הייתה בחודש דצמבר שעבר. בחודש מרץ האחרון הם נצפו ביחד בפעם האחרונה, במסיבת יום הולדתה.
2 צפייה בגלריה
מריה קארי בריאן טנקה
מריה קארי בריאן טנקה
חג מולד - לבד? מריה קארי ובריאן טנקה
(צילום: אינסטגרם)
השניים נפגשו לראשונה בשנת 2006, כשהוא היה אחד הרקדנים בסיבוב ההופעות שלה. הם הפכו לזוג רק כעבור עשור – אחרי שהיא וארוסה דאז ג'יימס פקר נפרדו. טנקה אמר אז בריאיון: "משהו חיבר בינינו והייתה לנו הערצה הדדית. היא ראתה בי משהו שלא זיהיתי בעצמי לפני כן ושם זה קרה, נחקק בהיסטוריה שנהיה קשורים זה לזו בדרך כלשהי".
לפני כן קארי הייתה בכמה מערכות יחסים פומביות: בעלה הראשון היה טומי מוטולה המבוגר ממנה ב-21 שנה, שבזמנו היה אחד מבכירי תעשיית המוזיקה האמריקנית. הם היו נשואים בשנים 1993 עד 1998 וקארי סיפרה בעבר על יחס שתלטני מצידו וניסיונותיו לנהל את כל צעדיה ומעשיה. לאחר מכן היא יצאה עם כוכבים כמו שחקן הבייסבול דרק ג'יטר, הדוגמן מרקוס שנקנברג והזמר לואיס מיגל. בשנת 2008 היא התחתנה עם ניק קאנון, והשניים היו נשואים במשך שמונה שנים והביאו לעולם שני ילדים משותפים (מתוך 12 ילדיו).
2 צפייה בגלריה
מריה קארי בריאן טנקה
מריה קארי בריאן טנקה
שיהיה בכל זאת חג מולד שמח
(צילום: אינסטגרם)