אריאנה גרנדה (30) גרושה באופן רשמי – ועם 1.25 מיליון דולר פחות בבנק. אתמול (ג') אישר בית המשפט בלוס אנג'לס את גירושיה של הכוכבת מדלטון גומז (28), אחרי קרוב לשלוש שנות נישואים ושנה אחרי שנפרדו.
הליך הגירושים לא לווה בבעיות מיוחדות, שכן לשניים היה הסכם ממון ואין להם ילדים. לפי הדיווחים, השניים הגיעו להבנות לגבי תנאי הגירושים כבר באוקטובר שעבר, אך נאלצו להמתין עד עתה כדי שהשופט יאשר את ההסכם. במסגרתו, גרנדה הסכימה לשלם לגומז תשלום חד פעמי של 1.25 מיליון דולר, ולא תשלם לו דמי מזונות. בנוסף, היא תשלם את עלות עורכי הדין שלו בסך 25 אלף דולר ושניהם יתחלקו ברווחים ממכירת ביתם שבלוס אנג'לס.
2 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה דלטון גומז
אריאנה גרנדה דלטון גומז
אריאנה גרנדה ודלטון גומז
(צילום: אינסטגרם)
השניים הפכו לזוג בתחילת שנת 2020, התארסו בחודש דצמבר של אותה שנה והתחתנו במאי 2021. לפי מסמכי הגירושים, הם נפרדו בפברואר 2023 אך נודע על כך בפומבי רק בחודש יולי האחרון.
בסמוך לידיעות על הפרידה, נודע שגרנדה כבר יוצאת עם מישהו חדש, השחקן אית'ן סלייטר, שאותו הכירה על סט צילומי הסרט Wicked שבו שניהם מככבים.
הידיעה על הזוגיות החדשה עשתה הרבה כותרות - הודות לעובדה שגרנדה הייתה כמובן עדיין נשואה לגומז, וסלייטר נשוי לאשתו מזה חמש שנים לילי ג'יי, איתה יש לו ילד בן שנתיים. אז גם התברר ששני הזוגות מתגרשים, מה שהביא לשמועות המתבקשות על כך שהזוגיות החדשה היא זו שגרמה לפירוק נישואיהם.
הגולשים לא הסתירו את דעתם בנושא ותקפו את השניים ברשתות, במיוחד את גרנדה - שכונתה "הורסת משפחות". יש לציין שאין כל הוכחה לכך שהנישואים של שניהם התפרקו בגלל הזוגיות הזו, ומקורביהם טוענים ששני הזוגות נפרדו עוד לפני שהם הפכו לזוג בעצמם.
2 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
(צילום: Frazer Harrison/GettyImages)