צ'ארלי שין ואשתו לשעבר דניס ריצ'רדס ידעו לא מעט שערוריות בעברם, שין בעיקר, כך שלא מפתיע לדעת שבתם סמי (20) לא מתהדרת באורח חיים שגרתי במיוחד, ובשנתיים האחרונות היא מתפרנסת מעמוד מצליח שפתחה באתר הפרובוקטיבי Only Fans, ודורשת 75 דולר למנוי.
עד לאחרונה סמי, שמגדירה את עצמה בתור "עובדת מין", העלתה בעיקר תכנים עסיסיים אך לא מיניים מדי, שכללו תמונות בבגד ים ותמונות סלפי שהשאירו מקום לדימיון, אך כעת היא מעלה הילוך: שין פרסמה סרטונים ותמונות שבהם היא מדמה סקס עם בן זוגה מול המצלמה.
4 צפייה בגלריה
סמי שין
סמי שין
מעלה הילוך. סמי שין
(צילום מסך)
אתר Daily Mail מספר שבתכנים שהגיעו לידיו, רואים את שין עירומה לחלוטין במקלחת כשהחבר שלה, איידן דייויד, עומד מאחוריה. "אני מוכנה להראות לכם איך אני נראית כשאני נמצאת עם בחור", כתבה שין לעוקביה, ובהודעה נוספת כתבה: "טוב, אני לחוצה אז בבקשה אל תספרו על זה לאף אחד, אבל אני ממש רוצה שתראו את זה אז אני נותנת לכם הנחה". פוסטים נוספים, שאותם האתר לא פרסם, מכילים לטענתו תיאורי סקס מפורטים במיוחד.
יחד עם זאת – שין כנראה נבהלה מהדיווחים על מעשיה, שכן היא פרסמה בהמשך הודעה שבה הסבירה שלא מדובר באקט אמיתי: "רק רוצה להבהיר שזה לא כולל אף סרטון סקס. לא בטוחה מאיפה אנשים מקבלים את המידע שלהם, אבל הוא שגוי. אני לא רוצה שמנויים יכעסו עליי בגלל פרסום מוטעה". היא הוסיפה: "אבל בכל מקרה, זה עדיין לוהט ואתם צריכים לראות את זה, חה חה".
4 צפייה בגלריה
סמי שין
סמי שין
מסתבר שזה רק הטיזר
(צילום מסך)
ומה אומרים ההורים שלה? לפי הדיווחים אביה לא ממש מרוצה מהג'וב של בתו: "צ'רלי לא אוהב את זה אבל הוא יודע שבסופו של דבר זו החלטה של סמי. היא מרוויחה המון כסף וזה מה שמניע אותה", סיפר מקורב לכוכב. לפי ההערכות, הרווחים של סמי עומדים על סכום של שש ספרות מדי חודש.
לעומתו, אמה של סמי, השחקנית דניס ריצ'רדס, דווקא מעודדת אותה – ויותר מכך, ברגע שהבינה כמה בתה מרוויחה, היא פתחה לעצמה חשבון משלה. סמי מצידה – הולכת בעקבותיה של אמה, לפחות בכל הקשור למראה החיצוני שלה, ועשתה לפני כמה חודשים ניתוח להגדלת חזה. "אני רוצה חזה גדול כמו של אמא שלי", הסבירה.
אולי יותר מעניין לשמוע מה חושבת על כל העניין אחותה של סמי, לולה בת ה-18, שלעומת אחותה, מגדירה את עצמה בתור נוצרייה אדוקה, ואת עמוד האינסטגרם שלה מקדישה בעיקר לשיתוף פסוקים מהתנ"ך.
4 צפייה בגלריה
לולה שין
לולה שין
חובבת תנ"ך. לולה שין
(צילום מסך)
בעוד שסמי הפכה לכוכבת רשת, לולה מתפרנסת ממלצרות, מספרת שהיא לא מעוניינת בחיי התהילה וגם שמעולם לא צפתה בריאליטי "עקרות הבית של בוורלי הילס", שם אמה מככבת. "אני מעדיפה להסתכל על דברים יותר חיוביים ובלי הרבה דרמות", אמרה בפודקאסט Do I Know You.
לא ברור מה סטטוס היחסים בין האחיות המאוד שונות, בתמונות המשפחתיות שפורסמו באינסטגרם בשנה שעברה, הן נראות קרובות ומחויכות, אבל כרגע נראה שהן לא עוקבות אחרת אחרי השנייה ברשתות החברתיות, וסביר להניח שלולה לא מנויה של אחותה ב-Only Fans.
4 צפייה בגלריה
סמי שין לולה שין צ'רלי שין דניס ריצ'רדס
סמי שין לולה שין צ'רלי שין דניס ריצ'רדס
האחיות עם ההורים הגאים, צ'ארלי שין ודניס ריצ'רדס
(צילום מסך)