3 צפייה בגלריה
רבל ווילסון
רבל ווילסון
אמא טרייה. רבל ווילסון
(צילום: אינסטגרם)
השחקנית רבל ווילסון (42) הפתיעה הערב (ב') את עוקביה כשבישרה באינסטגרם חדשות מרגשות: היא הפכה לאמא. ווילסון פרסמה תמונה של התינוקת, ולצידה כתבה: "גאה כל כך להודיע על לידת בתי הראשונה, רויס ליליאן, שנולדה לפני כשבוע בעזרת אם פונדקאית. אני לא יכולה לתאר את האהבה שיש לי אליה, היא נס יפהפה. אני אהיה אסירת תודה לנצח לכל המעורבים (אתם יודעים מי אתם)".
ווילסון סיפרה שהתהליך נמשך כשנה והוסיפה: "אני רוצה להודות בעיקר לפונדקאית המדהימה שנשאה וילדה אותה בכל כך הרבה חן ודאגה. תודה לך על שעזרת לי להתחיל משפחה משלי, זו מתנה מדהימה, המתנה הכי טובה שיש".
לסיום כתבה האם הטרייה: "אני מוכנה לתת לרויסי הקטנה את כל האהבה שאפשר לדמיין. אני לומדת מהר, הרבה כבוד לכל האימהות שם בחוץ. גאה להיות במועדון שלכן".
כמובן שהפוסט המשמח צבר מאות אלפי לייקים בזמן קצר, בנוסף לברכות מהמעריצים ומחבריה המפורסמים של הכוכבת, ביניהם אליסון ברי, מלאני גריפית', טאיקה וואיטיטי, שרה היילנד ומייקל ביי שכתב לה: "תלמדי אותה להיות מצחיקה. רבל, את עדיין האישה המצחיקה ביותר שעבדתי איתה. כל כך שמח עבורך ועבור התינוקת החדשה".
בנוסף שיתפה הכוכבת תמונה מהמסיבה שערכה לכבוד הלידה, בה היא עומדת ליד קוביות ורודות גדולות ואוחזת בבלונים ורודים.
הכוכבת סיפרה בעבר על רצונה להפוך לאמא ועל בעיות הפוריות איתן התמודדה. כחלק מהניסיונות לשפר את סיכוייה להרות היא פצחה בתהליך של דיאטה ואכן השילה קרוב ל-35 ק"ג ממשקלה. "זו הייתה הסיבה שבגללה התחלתי את זה, קיוויתי שאם אוריד מספיק במשקל, זה ייתן לי יותר סיכויים להקפיא ביציות שיהיו באיכות טובה יותר. אפילו לא חשבתי על עצמי, אלא על התינוק העתידי".
3 צפייה בגלריה
רבל ווילסון
רבל ווילסון
חברה חדשה במועדון האימהות
(צילום: GettyImages)
הבשורה על האימהות מגיעה ימים ספורים אחרי שהכוכבת בישרה משהו אחר: היא לא מאורסת. אחרי שנפוצו שמועות שהיא ובת זוגה, מעצבת האופנה והתכשיטים רמונה אגרומה, מתכננות להתחתן, ווילסון הבהירה בסטורי: "תודה על האיחולים, אבל אנחנו לא מאורסות".
השמועות החלו לאחר שווילסון פרסמה תמונה בה נראו שתיהן עונדות טבעות, לצידה כתבה: "אנחנו מתמקדות בדברים החדשים והמדהימים בחיינו". כעת ברור שהיא התכוונה לסטטוס החדש שלה כאמא. עדיין לא ברור אם ווילסון תגדל את בתה בתור אם יחידנית או בהורות משותפת עם אגרומה.
השתיים הכירו דרך חבר משותף והודיעו שהן בזוגיות בחודש יוני האחרון, אז כתבה ווילסון: "חשבתי שאני מחפשת נסיך של דיסני, אבל אולי הייתי זקוקה דווקא לנסיכת דיסני. אהבה היא אהבה".
3 צפייה בגלריה
רבל ווילסון רמונה אגרומה
רבל ווילסון רמונה אגרומה
תודה, אבל הן עדיין לא מאורסות. רבל ווילסון ורמונה אגרומה
(צילום: אינסטגרם)