הזמרת ליזו מצאה את עצמה בתסבוכת לא קטנה לאחרונה, אחרי שהואשמה בהטרדה מינית והתעללות נפשית על ידי כמה נשים שעבדו עבורה. כעת היא מספרת שחוותה דיכאון קשה, אך התאוששה ואופטימית מתמיד.
הכוכבת ה-36 שיתפה השבוע סלפי של עצמה, ולצידו כתבה: "אני הכי מאושרת שהייתי מזה עשרה חודשים. הדבר המוזר בדיכאון הוא שאת לא יודעת שאת חווה אותו עד שאת יוצאת מזה. אני בהחלט לא חסרת דאגות לחלוטין כפי שהייתי, אבל הענן הקודר שעקב אחרי מדי יום סוף סוף מתבהר. החיוך שלי שוב מגיע לעיניים וזה ניצחון".
בנוסף היא מבטיחה לתעל את הרגשת השמחה לשיר קצבי חדש: "חשבתי שהאלבום שלי מוכן, אבל אני חייבת להכניס בזריזות את התחושה הטובה הזו לתוך להיט. תודה על סבלנותכם".
דבריה של הכוכבת מגיעים אחרי שלפני כחודשיים היא בישרה באינסטגרם: "לא לזה הסכמתי, אני פורשת", והתלוננה על היחס שהיא מקבלת מהגולשים: "נמאס לי לספוג השמצות מאנשים בחיי ובאינטרנט. כל מה שאני רוצה זה לעשות מוזיקה, לשמח ולעזור להפוך את העולם למקום טוב יותר מאיך שהיה כשמצאתי אותו. אבל אני מתחילה להרגיש שהעולם לא רוצה אותי בו. אני מתמודדת ללא הפסקה עם שקרים שנאמרים עליי, שלועגים לי בגלל איך שאני נראית, ואנשים שאני בכלל לא מכירה קוטלים את האישיות שלי ומזלזלים בשמי".
מן הסתם הצהרת הפרישה הדרמטית השיגה לה את הכותרות שכנראה חיפשה, וכמה ימים לאחר מכן היא הזדרזה להבהיר שלא באמת התכוונה: "כשאמרתי שאני פורשת, התכוונתי שאני מפסיקה להתייחס לאנרגיה שלילית. מה שאני לא אפסיק לעשות, זה את האושר שבחיי – עשיית מוזיקה".
באוגוסט האחרון, שלוש רקדניות ליווי לשעבר של הכוכבת תבעו אותה בגין הטרדה מינית ויצירת סביבת עבודה עוינת. בעקבותיהן, אנשים שעבדו איתה סיפרו שזכו ממנה ליחס דומה. היא הכחישה את ההאשמות ועד כה לא נראה שהקריירה שלה סבלה השלכות מההאשמות, שכן רק לאחרונה הופיעה בערב צדקה בחסות נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.
עורך הדין של אחת המתלוננות מסר לאחר מכן: "מצער מאוד שליזו נבחרה לככב באירוע כזה בזמן שיש האשמות קשות נגדה. מבלי להיכנס לפוליטיקה, קשה לי להבין מדוע מישהו ירצה שליזו תייצג אותו, בהתחשב בהתנהגות החמורה שלה".
וכמובן שיש גם זווית ישראלית מצערת: לפני כשבועיים פרסמה הכוכבת סרטון שבו היא מודה לכל הפעילים ש"עובדים ללא הפסקה על מנת לסייע להענקת חופש ושחרור לכל אלה שעוברים רצח עם, ביניהם פלסטין, סודן וקונגו". היא גם הודתה לכל המפגינים באוניברסיטאות, ואמרה שמעשיהם חשובים מאוד.
1 צפייה בגלריה
גראמי ליזו
גראמי ליזו
שמענו ממך מספיק. ליזו
(צילום: Gettyimages)