6 צפייה בגלריה
סידני סוויני גלן פאוול
סידני סוויני גלן פאוול
רק קולגות? סידני סוויני וגלן פאוול
(צילום: STEVE MARCUS, Reuters)
מה קורה בין השחקנים סידני סוויני (25) וגלן פאוול (34)? ובכן, זו השאלה שמעסיקה בימים אלו את חובבי הרכילות, הקונספירציות ומעריציהם של השניים.
השחקנים, שמקדמים בימים אלו את סרטם המשותף Anyone But You, עוררו חרושת שמועות לאחר שנראו קצת יותר מדי צמודים ומיודדים בשבועות האחרונים, ובמיוחד בכנס הסינמקון בלאס וגאס שבו התארחו ביום שלישי האחרון. אז מה הבעיה ומדוע שלא נאחל להם פשוט מזל טוב ובהצלחה? ובכן, מכיוון שממש עד לאחרונה שניהם היו בזוגיות עם אחרים: סוויני (כוכבת הסדרות "אופוריה" ו"הלוטוס הלבן") הייתה מאורסת למסעדן ג'ונתן דבינו בעוד שפאוול היה בן זוגה של הדוגמנית ג'יג'י פריס ב-3 השנים האחרונות.
כבר על השטיח האדום של הכנס השבוע, השניים הצטלמו מחובקים ומביטים אחד אל השנייה בערגה, ועם כל הכבוד לכישורי המשחק שלהם – בהחלט נראה שיש שם משהו מעבר לכימיה של שחקנים בקומדיה רומנטית. בנוסף – בסרטון קצר שהפך לוויראלי, פאוול נראה משעין את סוויני המשועשעת על ברכיו, סיטואציה שעלולה להתפרש כיותר מחברות אפלטונית.
לפי הדיווחים, החיבה ההדדית המשיכה גם כשהיו על הבמה, כשהשניים התבדחו אחד עם השנייה בהומור שנשמע יותר פלרטטני מאשר התבדחויות בין שתי קולגות. בשלב מסוים סוויני כינתה את פאוול "אהבה בשחקים" (על שם הסרט שבו כיכב לאחרונה) על כך הוא השיב: "אני אוהב כשהיא קוראת לי ככה". לאחר מכן התבדחה סוויני, שעד היום הרביעי של הצילומים הייתה בטוחה שפאוול הוא בכלל טום קרוז.
6 צפייה בגלריה
סידני סוויני
סידני סוויני
ידידים ומתבדחים
(צילום: רויטרס)
6 צפייה בגלריה
סידני סוויני גלן פאוול
סידני סוויני גלן פאוול
מבט שלא משתמע לשני פנים
(צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages)
לפי השמועות, הרומן בין השניים החל ככל הנראה במהלך צילומי הסרט שנערכו באוסטרליה בחודשים האחרונים. אחד מאנשי הצוות של הסרט סיפר לאתר Daily Mail שכולם על הסט היו בטוחים שהם בני זוג עוד במהלך הצילומים: "חשבנו כבר אז שהם ביחד, ככה זה היה נראה. דיברנו על כך במהלך ההפסקות, שהם נראו מאוד קרובים עוד מההתחלה". במהלך הצילומים השניים העלו לרשתות החברתיות תמונות משותפות שלהם שבהן היה אפשר לחשוד שמערכת היחסים ביניהם נוטה לצד החיובי יותר.
6 צפייה בגלריה
סידני סוויני וגלן פאוול, בצילומי סרטם המשותף
סידני סוויני וגלן פאוול, בצילומי סרטם המשותף
סידני סוויני וגלן פאוול, בצילומי סרטם המשותף
(צילום: Backgrid)
6 צפייה בגלריה
סידני סוויני וגלן פאוול, בצילומי סרטם המשותף
סידני סוויני וגלן פאוול, בצילומי סרטם המשותף
זה חלק מהתסריט כמובן
(צילום: Backgrid)
מדורי הרכילות חקרו כצפוי את העניין, ואם בהתחלה היה נראה שמדובר בטקטיקה ליצירת באזז סביב הסרט ותו לא – כעת מתברר שהאמת צהבהבה ומעניינת הרבה יותר.
השבוע נודע שפאוול ופריס נפרדו לפני כחודש, ככל הנראה ממש לאחר שהדוגמנית ביקרה את פאוול באוסטרליה על סט הצילומים, משם חזרה לארה"ב פחות משבועיים לאחר מכן.
מקורב לשניים סיפר לאתר Entertainment Tonight שהם אכן נפרדו לפני כמה שבועות, אבל הוסיף שסוויני היא לא הסיבה לכך: "גלן רווק ולא יוצא עם סידני סוויני. היא עדיין מאורסת לג'ונתן דבינו". גם אתר הרכילות DeuxMoi טוען שהזוגיות של השניים הייתה רעועה הרבה לפני שהחלו צילומי הסרט, ושהפרידה הייתה עתידה להתרחש ללא קשר לצילומי הסרט.
גולשים חדי עין הבחינו שלאחרונה הפסיקה פריס לעקוב פאוול וסוויני באינסטגרם ואמש (ד') היא פרסמה סרטון שלה שבו היא צועדת מחייכת ברחוב, לצידו כתבה טקסט שבהחלט רומז על סטטוס היחסים של השניים: "דעי מה את שווה ותעברי לבא בתור". אגב, כשנודעו הליהוקים לסרט בחודש ינואר אחרון, פריס דווקא פרגנה והגיבה עם אימוג'ים שמחים על הפוסט שסוויני פרסמה על כך.
במקביל, ארוסה (לשעבר?) של סוויני מצידו, נצפה על ידי הפפראצי כשהוא עוזב את ביתם המשותף עם תיקים ומזוודות. השניים הפכו לזוג בשנת 2018 והתארסו בחודש פברואר אשתקד. דבינו הוא אחד ממפיקי הסרט החדש, ואם זו לא בדיחה אכזרית של היקום, אז מה כן?
באופן משעשע, סוויני הצהירה בשנה שעברה במהלך ריאיון למגזין Cosmopolitan: "אני לא יוצאת עם אנשים שנמצאים באור הזרקורים. אני לא יוצאת עם שחקנים, עם מוזיקאים, עם אנשים שבתעשיית הבידור מכיוון שככה אני יכולה להיות סיד הנורמלית וזה הכי פשוט. אני מקיפה את עצמי באנשים שיילחמו עבורי ויאפשרו לי להתקדם ולפרוח מבלי לגרום לי לחשוש שאולי אני זוהרת מדי ושאני צריכה לקחת צעד אחורה".
עד כה, אף אחד מהצדדים לא הגיב באופן רשמי לדיווחים, והמשך מן הסתם – עוד יגיע.
6 צפייה בגלריה
סידני סוויני גלן פאוול
סידני סוויני גלן פאוול
הג'ירפה יודעת בדיוק מה קורה שם
(צילום: אינסטגרם)