3 צפייה בגלריה
פלורנס פיו
פלורנס פיו
פלורנס פיו
(צילום: GettyImages)
השחקנית פלורנס פיו ("אל תדאגי יקירתי") נתפסה בעדשת הפפראצי כשהיא צועדת יד ביד, עם מי שעושה רושם שתפס את משבצת בן הזוג החדש, צ'ארלי גוץ'. השניים נצפו כשהם בילו יחד את הוולנטיינ'ס ברחובות לונדון.
בחודש דצמבר האחרון בלוג הרכילות DeuxMoi פרסם תמונות של פיו וגוץ', לאחר שהשניים בילו יחד באפטר פארטי של טקס פרסי האופנה הבריטי. התמונה המשותפת עלתה בבלוג לצד תהיות האם מתפתח פה משהו זוגי ונראה שגם הפעם DeuxMoi לא פספס. אחד מהעוקבים של הבלוג סיפר כי השניים למדו יחד באוקספורד, אך המידע הזה טרם אושר ונכון לכתיבת שורות אלה פיו סירבה להתייחס לידיעה או לנדב מידע על בן זוגה החדש.
נזכיר כי בחודש אוגוסט האחרון ואחרי שלוש שנים של זוגיות חשפה פיו כי נפרדה מהשחקן זאק בראף. "ניסינו להיפרד מבלי שכל העולם יידע, זו הייתה מערכת יחסים שלכולם הייתה דעה עליה", אמרה בריאיון ל-Harper's Bazaar's, והתכוונה כמובן להפרש הגילים שעמד על 20 שנה. למרות הפרידה השניים שומרים על יחסים טובים ובראף אפילו ניצל את ההזדמנות להרעיף מחמאות על פיו חודשים ספורים לאחר הפרידה. "פלורנס היא אחת השחקניות הגדולות של הדור שלה. היא פשוט ממגנטת ואי אפשר להוריד ממנה את העיניים - וזה לא רק היופי או כישרון המשחק, זה הקסם הזה שיוצא החוצה מהמסך".
3 צפייה בגלריה
פלורנס פיו
פלורנס פיו
עם האקס זאק בראף
(צילום: אינסטגרם)
בראף כנראה צודק ובאמת שזה בלתי אפשרי להתעלם מהקסם של פיו בת ה-27, יעידו על כך עורכי מגזין Vanity Fair שבחרו בה, יחד עם סלינה גומז, אנה דה ארמס ואוסטין באטלר, לככב על שער המגזין בהפקה הוליוודית חגיגית.
פיו, שלאחרונה כיכבה בכותרות במסגרת השתתפותה בסרט "אל תדאגי יקירתי" שביימה אוליבה ווילד ובעיקר בגלל ה"כאסח" שנוצר בין השתיים, נשאלה בריאיון למגזין על הדרמה שהתרחשה, אך סירבה להתייחס. "אני לא מתכוונת לשוחח על זה", הבהירה. "אני לא מרגישה צורך להיכנס לפרטים המטופשים האלה".
נזכיר כי בחודש יולי האחרון צצו שמועות בדבר קרע ביחסים בין פיו לווילד, כשהסיבה לכך הייתה האחד והיחיד - הארי סטיילס. "פלורנס ראתה שאוליביה והארי ביחד ולא קיבלה את זה יפה, מכיוון שאוליביה הייתה עדיין עם ג'ייסון סודייקיס כשזה קרה", סיפר מקור יודע דבר למגזין Page Six. מקור נוסף חיזק את דבריו והוסיף כי סודייקיס אפילו הגיע לבקר על הסט: "ג'ייסון והילדים הגיעו לבקר את אוליביה כמה פעמים ואני חושב שזה גרם לכמה אנשים להרגיש לא בנוח". הכי רודפת צדק!
3 צפייה בגלריה
סלינה גומז פלורנס פיו אנה דה ארמס אוסטין באטלר
סלינה גומז פלורנס פיו אנה דה ארמס אוסטין באטלר
שער וואו!
(צילום מסך)