5 צפייה בגלריה
טיפאני טראמפ מייקל בולוס
טיפאני טראמפ מייקל בולוס
חתן וכלה. טיפאני טראמפ ומייקל בולוס
(צילום: אינסטגרם)
קרוב לשנתיים לאחר שהתארסו, טיפאני טראמפ (29), בתו הצעירה של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, ובחיר ליבה - המיליארדר מייקל בולוס (25), נישאו. החתונה התקיימה אמש (שבת) באחוזת מאר-א-לאגו של טראמפ בפלורידה, לעיניהם של בני המשפחה והחברים הטובים.
לפי הדיווחים, האירוע החל בשעות הערב (שעון ארצות הברית) אז צעדה טיפאני הנרגשת בשביל מקושט פרחים לצידו של אביה, שלבש טוקסידו שחור ועניבת פרפר. בולוס הקריא את הנדרים שלו וכשסיים, אחותה הגדולה של הכלה, איוונקה טראמפ, מחאה כפיים בהתלהבות.
5 צפייה בגלריה
טיפאני טראמפ דונלד טראמפ
טיפאני טראמפ דונלד טראמפ
התרגשות שיא נרשמה. טיפאני ואביה
(צילום: Backgrid)
את שמלת הכלה של טיפאני וכמו כן את השמלות של איוונקה ושל אמה, מרלה מייפלס, עיצב מעצב האופנה הלבנוני אלי סאאב. "תמיד אהבתי את אלי סאאב וזו חתונה לבנונית-אמריקנית, לכן אנחנו שמחים שאלי ייצור את הקסם", אמרה בריאיון ל"דיילי מייל" שבועות ספורים לפני החתונה.
את ריקוד הסלואו הראשון שלהם רקד הזוג הטרי לצלילי השיר Dancing in the Moonlight והאורחים שצפו בשניים הריעו בקריאות ומחיאות כפיים כשבולוס הניף וסובב את הכלה הנרגשת. לאחר מכן הצטרפו שאר האורחים לרחבה ורקדו לצלילי השיר Strangers in the Night של פרנק סינטרה. רגע השיא נרשם כשדונלד ואשתו מלניה התאחדו לריקוד סלואו. נשיא ארצות הברית לשעבר לחש משהו באוזנה של אשתו, שהגיבה לדבריו בחיוך.
"היה לנו אמון מוחלט בכך שהכל יהיה בסדר", אמרה מייפלס שעות ספורות לפני החתונה לאתר. "טיפאני ואני מאמינות גדולות בלעבור כל סערה שאנחנו נתקלות בה ולמצוא את השלווה".
5 צפייה בגלריה
דונלד טראמפ
דונלד טראמפ
נראים מפוייסים. דונלד ומלניה טראמפ
(צילום: Backgrid)
החתונה התקיימה בצל בחירות האמצע בארצות הברית, כשנשיא ארצות הברית לשעבר קיווה לניצחון מוחץ של הרפובליקנים - והתאכזב. לפנות בוקר דווח כי הדמוקרטים הבטיחו שליטה בסנאט, מה שגרם לרפובליקנים להעביר ביקורת חריפה על טראמפ, למרות שלא היה מועמד בעצמו. לדברי מקור שהיה בחתונה של בתו, טראמפ לא נתן לפוליטיקה להפריע בחגיגות. "הוא כל כך אוהב את בתו והיה מעורב בהכל. שום פוליטיקה לא יכולה להסיח את דעתו מהתפקיד הנוכחי של אבא גאה".
את תפקיד השושבינות והשושבינים העניקה טיפאני לאחייניה - נכדיו של טראמפ, ומייפלס שיבחה את ההחלטה. "בורכנו בכל כך הרבה ילדים יקרים מכל הצדדים של המשפחה שילוו את טיפאני בדרכה החדשה".
5 צפייה בגלריה
איוונקה טראמפ
איוונקה טראמפ
איוונקה טראמפ
(צילום: Mega)
טיפאני ומייקל הכירו בשנת 2018 במהלך חופשה במיקונוס. חודשים ספורים לאחר שנפגשו, סיפרה אמה של טיפאני כי "מייקל הוא כמו בן בשבילה". בינואר 2021, בזמן שאביה ארז את חפציו האחרונים ונפרד מתפקיד נשיא ארצות הברית, טיפאני החליטה לגנוב לו את הרעם ובחרה ביום האחרון שלו בתפקיד כדי לבשר על אירוסיה - עם תמונה מהבית הלבן. "היה כבוד גדול לציין אבני דרך רבות, אירועים היסטוריים וליצור זיכרונות עם משפחתי כאן בבית הלבן. אבל שום דבר לא יותר מיוחד מהאירוסים שלי לבן הזוג המדהים שלי, מייקל בולוס. אני מרגישה מבורכת ונרגשת לקראת הפרק הבא", צייצה בחשבון הטוויטר.
שעות ספורות לאחר שנודע כי השניים התארסו, מייפלס שיתפה תמונה של הזוג המאוהב בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה: "חוגגת את ברכת האהבה האינסופית של אלוהים. שאלוהים יברך אתכם באהבה ותמיד יאיר את דרככם, אוהבת אותך כל כך, אמא".
5 צפייה בגלריה
טיפאני טראמפ מייקל בולוס
טיפאני טראמפ מייקל בולוס
מזכרת מהאירוסים
(צילום: אינסטגרם)