4 צפייה בגלריה
שרליז ת'רון
שרליז ת'רון
תנו להזדקן בשקט. שרליז ת'רון
(צילום: Gregorio Borgia/AP)
השחקנית וזוכת האוסקר שרליז ת'רון חגגה מוקדם יותר החודש את יום הולדתה ה-48 ובריאיון חגיגי למגזין Allure דיברה בפתיחות על כך שהיא לא מפחדת להתבגר. ת'רון, כמו שאר הכוכבות הגדולות, נאלצת להתמודד לעיתים קרובות עם הערות פוגעניות לגבי המראה שלה, והפעם החליטה להגיב בהתאם. "הפנים שלי משתנות ואני אוהבת את זה שהן משתנות ומזדקנות", הכריזה.
"אנשים חושבים שעברתי מתיחת פנים. הם שואלים 'מה היא עשתה לפנים שלה?'", סיפרה בחיוך והוסיפה: "כלבה, אני רק מזדקנת! זה לא אומר שעברתי ניתוח פלסטי גרוע, זה בדיוק מה שזה - הזדקנות".
4 צפייה בגלריה
שרליז ת'רון
שרליז ת'רון
שרליז ת'רון לאורך השנים
(צילום: Jason Merritt, Frank Micelotta, Massimo Insabato / Gettyimages)
עוד אמרה השחקנית בריאיון שהיא מסרבת לקבל את הדעה הפופולרית הטוענת שגברים משתבחים עם השנים כמו יין ונשים נובלות כמו פרחים. "אני מתעבת את הרעיון הזה ואני רוצה לצאת נגדו, אבל אני גם חושבת שנשים רוצות להזדקן בצורה שמרגישה להן נכונה ואנחנו צריכים להיות קצת יותר אמפתיים לאופן שבו כל אחד מאיתנו עובר את המסע הזה".
ת'רון החלה את דרכה כדוגמנית וכבר כשהייתה בת 16 זכתה בחוזה לשנה. בהמשך עברה לניו יורק, שם למדה ריקוד ולאחר מכן העתיקה את מגוריה ללוס אנג'לס כדי להגשים את החלום להיות שחקנית.
בשנת 2003 קטפה את התפקיד הראשי בסרט "מונסטר", שזיכה אותה בפרס האוסקר על השחקנית הטובה ביותר. באותה התקופה הפכה ת'רון לפנים של הבושם J'Adior של Dior - ג'וב שהיא מחזיקה בו עד היום. "לראות את הפנים שלי על שלטי חוצות זה די מצחיק עכשיו", אמרה. "הילדים שלי היו כל כך נבוכים. הם אמרו לי 'אוי אלוהים, אמא! את אפילו לא לובשת חולצה. כל החברים שלנו הולכים לראות את זה'".
4 צפייה בגלריה
שרליז ת'רון
שרליז ת'רון
"זה בדיוק מה שזה - הזדקנות"
(צילום: Vianney Le Caer/AP)
ת'רון היא לא היחידה שדיברה בפתיחות על הרצון להתבגר ולקבל את השינויים באהבה. בחודש יולי האחרון השחקנית גווינת' פאלטרו (50) התראיינה למגזין "ווג" בריטניה ודיברה על כך שנשים נשפטות בחומרה רבה יותר בכל הנוגע לגילן. "אני חושבת שזו הבעיה של התרבות - לא שלנו. כנשים, אנחנו רוצות להיראות בריאות, אנחנו רוצות להזדקן. הרעיון שאנחנו אמורות להקפיא את הזמן כל כך מוזר".
עוד אמרה פאלטרו: "אני אוהבת לשמוע נשים כמו אנדי מקדואל, עם השיער הגלי האפור והיפה שלה, מדברת על קבלת ההזדקנות ועל האופן שבו מתייחסים בצורה שונה יותר לג'ורג' קלוני, למשל. זה נאה להיות גבר עם שיער אפור אבל עבור נשים זה יותר 'מה את מתכננת לעשות עם הקמטים והעור המזדקן שלך?'. אנחנו רוצות להזדקן!".
4 צפייה בגלריה
גווינת' פאלטרו
גווינת' פאלטרו
"אנחנו רוצות להזדקן". גווינת' פאלטרו
(צילום: Gettyimages)