ג'סטין טימברלייק קיבל מיליוני דולרים עבור הופעה במלון בלאס וגאס, אבל את הלילה שאחרי העדיף להעביר במלון אחר, פרסם משם תמונה וגרם לאי נעימות רבה עבור כל הצדדים.
בסוף השבוע הופיע הזמר באירוע הפתיחה של פונטנבלו, מלון חדש בלאס וגאס, והרוויח בתמורה 6.1 מיליון דולר. בסיום הערב הוא שיתף תמונה שלו ושל אשתו ג'סיקה בייל צועדים במסדרון של בית מלון (שאת שמו לא חשף). הבעיה הגיעה כאשר התברר שהמסדרון לא שייך למלון שבו הופיע טימברלייק אלא למלון המתחרה ווין, שקפץ על ההזדמנות ופרסם באינסטגרם שלו את התמונה של השניים, תייג אותם וכתב: "המקום שבו כולם מסיימים", יחד עם ההאשטאג "רק בווין".
כלומר, למרות שטימברלייק קיבל 6.1 מיליון דולר עבור הופעה במלון אחד - במקום לבלות בו גם את הלילה כפי שהיה ניתן לצפות שיעשה, הוא העדיף לשהות במלון אחר.
2 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק ג'סיקה בייל
ג'סטין טימברלייק ג'סיקה בייל
רגע, איזה מלון זה? ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל
(צילום: אינסטגרם)
גולשים חדי עין, ביניהם הבלוגר פרז הילטון, שמו לב לכך והידיעה המשעשעת החלה לעשות גלים ברשתות החברתיות. בתגובה, מלון ווין נאלץ להסיר את התמונה המפלילה של הכוכב ואשתו, בעוד שטימברלייק העדיף להשאיר אותה אצלו.
באינסטגרם של פונטנבלו לעומת זאת, פרסמו סרטון קצר של הכוכב מבלה בקזינו והתגובות, שלא היו אוהדות יותר מדי, נעו בין לגלוג של הגולשים על כך שהכוכב העדיף מלון אחר לבין כאלו שתקפו אותו על היחס שלו לבריטני ספירס ודרשו צדק עבור הכוכבת.
אגב, הדרישה לצדק עבור ספירס הגיעה בעקבות מעשה אחר של טימברלייק באותו ערב: רגע לפני שביצע את השיר Cry Me A River שמזוהה כל כך עם האקסית המיתולוגית שלו, הזמר שלח לעברה עקיצה כשאמר לקהל: "בלי לזלזל".
ספירס לא נשארה חייבת כשבאחד הסטוריז שלה עקצה לכאורה בחזרה: "לא הזכרתי איך הוא בכה כשניצחתי אותו בכדורסל. בלי לזלזל!!!". מבחינתנו, גם הסיבוב הזה הולך לבריטני.
2 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
מעוניין במשחק כדורסל? ג'סטין טימברלייק
(צילום: Catherine Powell\GettyImages)