כוכב "ריברדייל" קיי. ג'יי. אפא (26) ובת זוגו, הדוגמנית הצרפתייה קלרה ברי (30), נפרדו אחרי ארבע שנות זוגיות וילד אחד משותף.
לא ברור מתי השניים נפרדו, אך ברי בישרה על כך בטיק טוק כשנשאלה על ידי אחד מעוקביה אם היא ואפא עדיין ביחד. היא ענתה בפשטות "לא" והוסיפה, "אני חופשייה". אחר כך גם שאלה בצרפתית, "אתם יכולים לראות שאני מאושרת יותר, לא?".
2 צפייה בגלריה
קלרה ברי
קלרה ברי
''אני חופשייה!''. קלרה ברי וקיי. ג'יי. אפא
(צילום: Pascal Le Segretain, Michael Loccisano\GettyImages)
לשניים יש ילד בן שנתיים, סשה וואי קנטי אפא, וברי אמרה: "הכל יותר טוב עכשיו. אני חושבת שעדיף שיהיו הורים פרודים ומאושרים, שיכולים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם, מאשר שיישארו ביחד בקשר שלא עובד".
נראה שהפרידה התרחשה כבר לפני זמן מה, שכן ברי דיברה על הקושי שבחלוקת המשמורת על בנם: "אני לא נמצאת איתו במשך חמישים אחוז מהזמן ולכן לא אכיר חמישים אחוז מחייו. זה משהו שקשה לקבל".
אפא מצידו, עדיין לא הגיב על הנושא.
למרות הפרידה, נראה שהשניים שומרים על יחסים טובים מכיוון שרק אתמול (ג') הם נצפו מתחבקים ויושבים ביחד באחד מאירועי שבוע האופנה בפריז.
אפא וברי בישרו שהם ביחד באוגוסט 2020, ופחות משנה לאחר מכן, במאי 2021, הודיעו שהם מצפים לתינוק, שנולד ארבעה חודשים לאחר מכן. לאורך השנים הם לא הרבו לדבר על הזוגיות שלהם בפומבי, מלבד כמה פוסטים רומנטיים שהקדישו זה לזו באירועים מיוחדים. אפא התייחס לברי מספר פעמים כאל "אשתי", למרות שלא נישאו ולא ברור אם התארסו.
2 צפייה בגלריה
קיי. ג'יי. אפא
קיי. ג'יי. אפא
קיי. ג'יי. אפא
(צילום: Leon Bennett\GettyImages)