טרנד הניתוק מבראד פיט תופס תאוצה, והפעם - ימים ספורים לאחר שבתו ויויאן (15) ביקשה למחוק את שם משפחתו של אביה כעת מצטרפת גם בתו הנוספת של פיט, שיילו - עם אותה דרישה.
בסוף השבוע האחרון פורסם כי שיילו ג'ולי פיט הגישה עתירה לבית המשפט בלוס אנג'לס כדי להשמיט את שמו של אביה משמה. שיילו היא בתם השלישית של בראד ואנג'לינה ג'ולי מבין שישה - אך כאמור לא הראשונה שבחרה וביקשה להתנתק מאביה.
3 צפייה בגלריה
שיילו פיט ג'ולי
שיילו פיט ג'ולי
ויתרה על הפיט. שיילו
(צילום: JC Olivera/Getty Images)
בשבוע שעבר דווח כי ויויאן, בתם בת ה-15 של בראד ואנג'לינה, ביקשה להסיר את שם משפחתו של אביה מהקרדיטים במחזמר The Outsiders - אותו עזרה להפיק ביחד עם אמה. על פי מגזין People, ויויאן ביקשה שיציגו אותה בתור ויויאן ג'ולי ולא ויויאן ג'ולי-פיט, אך טרם ידוע אם שינתה את שמה באופן חוקי.
ויויאן ושיילו הצטרפו למעשה לזהרה, אחותן הגדולה, שבחודש נובמבר האחרון נקטה בצעד דומה כשנבחרה להיות חלק מאחוות AKA במכללת ספלמן, ונטשה את שם משפחתו של אביה. בסרטון ששיתף מגזין Essence ניתן לראות את זהרה מציגה את עצמה כ"זהרה מארלי ג'ולי".
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי זהרה שיילו
אנג'לינה ג'ולי זהרה שיילו
הג'וליות: שיילו, אנג'לינה וזהרה
(צילום: Marilla Sicilia/Mondadori Portfolio via Getty Images)
לסיום רק נזכיר כי בראד ואנג'לינה החלו את הליך הפרידה והגירושים שלהם אי שם בשנת 2016, והנה גם כעת - שמונה שנים מאוחר יותר, השנים טרם הגיעו להסדר. פיט מצידו הספיק לנהל מספר מערכות יחסים מאז, כשאחת מהן הייתה עם הפרופסור הישראלית נרי אוקסמן. כיום הוא מנהל זוגיות די יציבה יש לומר עם אינס דה רמון, אשתו לשעבר של הערפד המסוקס פול ווסלי.
ג'ולי לעומת זאת לא נכנסה לשום מערכת יחסים רצינית, לעיתים היו שמועות סביבה וסביב בחורים אקראיים, שאחד מהם היה דה וויקנד, אך שום אימות או משהו רשמי לא יצא.
3 צפייה בגלריה
בראד פיט
בראד פיט
זה רק אתה והאוסקר חבוב. בראד פיט
(צילום: Steve Granitz/WireImage)