ויויאן ג'נה ווילסון (20), בתו הטרנסג'נדרית והמנוכרת של אילון מאסק, ממשיכה לטנף עליו בכל הזדמנות אפשרית והפעם הכתירה אותו כ"נואף סדרתי".
"אתה לא איש משפחה, אתה בוגד סדרתי שלא מפסיק לשקר בנוגע לילדים שלך", כתבה ווילסון באפליקציה החברתית Threads.
לפני שנמשיך נזכיר כי זעמה של ווילסון די מובן, לאחר שאביה המיליארדר, במהלך שיחה עם הפסיכולוג ד"ר ג'ורדן פיטרסון לטובת ריאיון שפורסם ב"דיילי מייל" לפני כשבוע, סיפר כי ויויאן - עליה הוא עדיין מדבר בלשון זכר ובשמה המקורי - "נהרג על ידי וירוס התודעה הנאור" (Woke Mind Virus) וטען כי הוא עצמו "רומה והוטעה כדי לתת אישור לטובת עיכוב ההתבגרות" שלה, כחלק מתהליך ההתאמה המגדרית שעברה.
2 צפייה בגלריה
במקומך היינו מוחקים את החיוך. אילון מאסק
במקומך היינו מוחקים את החיוך. אילון מאסק
במקומך היינו מוחקים את החיוך. אילון מאסק
(צילום: AP)
נמשיך: למאסק בן ה-53 יש 12 ילדים משלוש נשים שונות. אחד מילדיו הוא גריפין - אחיה התאום של ויויאן מאשתו הראשונה של מאסק ג'סטין ווילסון. במשך השנים הואשם המיליארדר במספר רומנים, בהם עם אשתו לשעבר של ג'וני דפ - אמבר הרד ועם ניקול שנהאן - אשתו לשעבר של מייסד גוגל סרגיי ברין. מאסק מצידו, הכחיש אותם בתוקף.
"אתה לא נוצרי ועד כמה שידוע לי מעולם לא דרכת בכנסייה. אתה לא איזה דוגמה לשוויון וקידמה", כתבה ווילסון הפגועה, והוסיפה: "אמרת שערבית היא שפת האויב כשהייתי צעירה, ונתבעת על אפליה מספר פעמים. אתה ממש לא מציל את כדור הארץ - אתה שם ז** על שינויי האקלים. אכזבת אותי ואיכשהו אנשים ממשיכים להאמין לך".
מאתר Page Six ניסו להשיג את תגובתו של מאסק - ללא הצלחה.
2 צפייה בגלריה
אילון מאסק
אילון מאסק
חושב על תגובה הולמת?
(צילום: Marc Piasecki/Getty Images)
לטובת מי שלא עקב אחרי הסכסוך המשפחתי - הנה תקציר: באותה שיחה ידועה לשמצה שניהל מאסק עם ד"ר פיטרסון, הוסיף המיליארדר שהוא מרגיש מרומה בכל הנוגע לתהליך השינוי המגדרי של בתו, ולא חסך במילים: "זה מרושע להפליא וצריך לשלוח לכלא את האנשים שקידמו את זה", אמר, והוסיף כי לא ידע שמדובר ב"סמים שגורמים לעיקור" וש"התהליך מבוצע בילדים שנמצאים הרבה מתחת לגיל ההסכמה". הוא סיכם - "איבדתי את בני בעצם. בני, קסבייר, מת – נהרג על ידי וירוס התודעה הנאור". ואם זה לא מספיק, מאסק נשבע "להשמיד את התרבות הרעה להפליא שמאפשרת ניתוח לשינוי מגדרי".
ויויאן פנתה לרשתות החברתיות כדי להגיב, ואמרה: "אני חושבת שהוא האמין שאני פשוט לא אגיד כלום ואתן לזה לחלוף, מה שאני לא מתכוונת לעשות. אם אתה מתכוון לשקר לגביי, בבוטות, בפני קהל של מיליונים - אני לא אתן לזה לעבור בשקט". את הניתוח המדובר עברה ויויאן בשנת 2022 כשהייתה בת 18.