3 צפייה בגלריה
בהאטי פרינסלו אדם לוין
בהאטי פרינסלו אדם לוין
משבר ביחסים? אדם לוין ובהאטי פרינסלו
(צילום: Gettyimages)
אדם לוין מסתבך: כוכבת רשת בשם סאמנר סטרו טוענת כי ניהלה רומן עם סולן להקת מארון 5. אתמול (ב') פרסמה סאמנר סרטון בעמוד הטיקטוק שלה וסיפרה ל-395 אלף העוקבים שלה כי השניים ניהלו רומן במשך שנה - אך לא הבהירה מתי זה קרה. "ניהלתי רומן עם גבר שנשוי לדוגמנית 'ויקטוריה'ס סיקרט'. הייתי צעירה, נאיבית ואני מתכוונת לזה בכנות - אני מרגישה מנוצלת".
נעצור לרגע כדי להזכיר כי מוקדם יותר החודש פורסם כי לוין ואשתו, הדוגמנית בהאטי פרינסלו, מצפים לילד שלישי - וגם לזה התייחסה כוכבת הרשת. סאמנר סיפרה כי לוין שלח לה הודעה פרטית באינסטגרם, אחרי שלא דיברנו ביניהם כמה חודשים, ושאל אותה האם זה בסדר שבמידה ויהיה להם בן - הוא יקרא לילד סאמנר. סטרו הוסיפה ואמרה כי מעולם לא תכננה לחשוף את הסיפור שלה בפומבי אך החליטה לעשות זאת לאחר ששלחה את צילום המסך של ההודעות של לוין לכמה מחבריה ואחד מהם ניסה למכור את הסיפור לצהובון. "המוסר שלי נפגע ללא ידיעתי, עשו לי מניפולציות. אני נבוכה שהייתי מעורבת בקשר עם אדם ללא כבוד וחוסר חרטה מוחלט". נכון לכתיבת שורות אלה הסרטון של סאמנר עומד על 16.2 מיליון צפיות.
שעות ספורות לאחר פרסומו של הסרטון ובעקבות התגובות הקשות שקיבלה, בהן הואשמה כי היא משחקת את תפקיד הקורבן - סאמנר פרסמה סרטון נוסף. "אני בשום פנים ואופן לא ניסיתי לקבל אהדה ואני לגמרי מבינה שאני לא הקורבן בסיפור הזה. אני לא זו שבאמת נפגעתי כאן אלא בהאטי והילדים שלה ועל כך אני מצטערת". עוד הסבירה סטרו למה התכוונה כשאמרה שספגה מניפולציות, ואמרה: "החלק החשוב ביותר שהסרתי הוא העובדה שהייתי משוכנעת שהנישואים שלהם הסתיימו. האמנתי שהם שומרים על שקט כדי להימנע מהפרסום השלילי כי כפי שאמרתי, הייתי חדשה בלוס אנג'לס ופשוט הנחתי שככה זה עובד אצל מפורסמים מהסוג הזה ובגלל זה אני מרגישה מנוצלת, כי הוא ידע שהאמנתי לכל מה שהוא אמר. בנוסף הוא שלח לי הודעות פרטיות מחשבון האינסטגרם האישי שלו כך שלא הייתה לי סיבה להטיל בכך ספק אבל עכשיו אני מבינה שזו כנראה הייתה טקטיקה מניפולטיבית שלו".
מוקדם יותר היום בחר לוין להתייחס לסרטונים של סאמנר: "אומרים עליי הרבה דברים עכשיו ואני רוצה להבהיר. הפעלתי שיקול דעת גרוע בכך שדיברתי עם כל אחת שהיא לא אשתי בצורה כלשהי של פלרטטנות. לא ניהלתי רומן אבל בכל זאת חציתי את הגבול", כתב לוין בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו. "במקרים מסוימים זה הפך לבלתי הולם, התייחסתי לזה ונקטתי בצעדים יזומים על מנת לתקן את זה עם המשפחה שלי. אשתי והמשפחה שלי הם כל מה שאיכפת לי ממנו בעולם הזה. להיות כל כך נאיבי וטיפש כדי לסכן את הדבר היחיד שבאמת חשוב לי הייתה הטעות הכי גדולה שיכולתי לעשות. אני לעולם לא אעשה זאת שוב. אני לוקח אחריות מלאה, אנחנו נעבור את זה ונעבור את זה ביחד".
3 צפייה בגלריה
אדם לוין
אדם לוין
חצה את הגבול. לוין
(צילום: Splashnews)
לוין ופרינסלו החלו לצאת יחד ב-2012 בזכות חבר משותף שהכיר ביניהם, ונישאו כשנתיים לאחר מכן. "זו הייתה אהבה ממבט ראשון", סיפרה בהאטי. "זה מטורף, נפרדנו למשך חודשיים, הבנו שזו ההחלטה הגרועה ביותר שאי פעם עשינו, חזרנו זה לזו, התארסנו והתחתנו. זו הייתה נסיעה מטורפת".
כאמור, מוקדם יותר החודש נודע כי השניים מצפים לילד שלישי, אח או אחות לדסטי רוז (5) וג'יו גרייס (4). "תמיד ידענו שאנחנו רוצים ילד נוסף, אבל כששתי הבנות היו מתחת לגיל שנתיים בעלי היה כזה 'אל תחשבי על זה אפילו'. ואני אמרתי לו שאני רוצה חמישה ילדים אבל גם אמרתי לו שלא יחשוב על זה", אמרה הדוגמנית בריאיון למגזין Entertainment Tonight בחודש נובמבר האחרון.
3 צפייה בגלריה
עובדים על הקשר. פרינסלו והילדים
עובדים על הקשר. פרינסלו והילדים
עובדים על הקשר. פרינסלו והילדים
(צילום: Backgrid)