המילארדר האוסטרי ריצ'רד לוגנר לא הספיק להנות מחיי הנישואים, לפחות לא עם כלתו הנוכחית: חודשיים אחרי שהתחתן איתה - הוא הלך לעולמו.
מותו לא הגיע כהפתעה בהתחשב בכך שהיה כבר בן 91 עם בעיות בריאותיות. הוא הותיר אחריו ארבעה ילדים, לא פחות מחמש נשים לשעבר, וכאמור אלמנה טרייה: סימון ריילנדר, בת 42 בלבד.
ביום חתונתם לוגנר הכריז: "אלו יהיו נישואיי האחרונים". אמר וצדק. ריילנדר מצידה, פרגנה לו לאחר מכן ושיתפה מידע מאוד לא נחוץ: "היה לנו ליל כלולות ארוך מאוד, יותר ארוך מיום החתונה".
4 צפייה בגלריה
ריצ'רד לוגנר
ריצ'רד לוגנר
ריצ'רד לוגנר
(צילום: AP Photo/Michael Gruber)
יש לציין שלמרות שכלי התקשורת השונים נהגו לכנות את לוגנר "מילארדר" וגם הוא התייחס לעצמו ככזה, לפי ההערכות שווי נכסיו עמד על 200 מיליון דולר. לא מעט אבל גם רחוק מהמיליארד. בכל אופן, לא ברור איך חילק המיליונר/מיליארדר את הירושה הנכבדת שלו - כאמור יש לו ארבעה ילדים, אך ריילנדר כנראה תקבל לא מעט מהונו בהתחשב בכך שבימיו האחרונים הוא הפקיד בידיה את ניהול עסקיו: "אשתי לובשת את המכנסיים עכשיו. היא תתמוך בי באופן פעיל ונחלוק את העבודה שלי. היא הבוס היחיד כעת".
לוגנר נהנה להסתובב במחיצת כוכבות הוליווד, ונהג להגיע לנשף השנתי שנערך בבית האופרה של וינה עם נשים מפורסמות, ביניהן קים קרדשיאן, פמלה אנדרסון, פריס הילטון, אל מקפירסון, ברוק שילדס, ג'יין פונדה, ג'רי האליוול, פריסילה פרסלי, גולדי הון ולינדזי לוהן.
יש לציין שהן לא עשו זאת מתוך חיבה אליו, אלא מכיוון שהוא שילם להן הרבה מאוד: לוהן הרוויחה 150 אלף דולר כשהגיעה איתו לנשף בשנת 2010, וקרדשיאן קיבלה הרבה יותר: חצי מיליון דולר בשנת 2014, אבל הדייט לא הסתיים בצורה טובה - היא עזבה את המקום לאחר שאחד האורחים כינה אותם בשם גנאי ולוגנר סיפר לאחר מכן שהיא סירבה לרקוד איתו ואמר שהיא "מעצבנת". בשנת 2011 אגב, לוגנר בן ה-78 ויתר על שם נוצץ והביא איתו יצאנית בת 18.
4 צפייה בגלריה
ריצ'רד לוגנר קים קרדשיאן
ריצ'רד לוגנר קים קרדשיאן
קיבלה חצי מיליון דולר, אבל לא עמדה בציפיות. לוגנר וקים קרדשיאן
(צילום: AP Photo/Ronald Zak)
4 צפייה בגלריה
ריצ'רד לוגנר ברוק שילדס
ריצ'רד לוגנר ברוק שילדס
לוגנר וברוק שילדס
(צילום: AP Photo/Hans Punz)
4 צפייה בגלריה
ריצ'רד לוגנר אל מקפירסון
ריצ'רד לוגנר אל מקפירסון
לוגנר ואל מקפירסון
(צילום: AP Photo/Michael Gruber)