השחקנים נעמי ווטס (55) ובילי קרודופ (55) חוגגים בימים אלו את יום נישואיהם הראשון, וכדי לציין אותו – הם התחתנו פעם נוספת.
בשנה שעברה בני הזוג הסתפקו בטקס צנוע בבית המשפט במנהטן. השנה, הם פיצו על כך בעזרת חגיגה גדולה, כנראה עם תקציב רב יותר, שנערכה במקסיקו סיטי, בנוכחות חברים ובני משפחה.
בניגוד לסלבס ששומרים על סודיות מוחלטת בכל הנוגע לאירועים מהסוג הזה, לווטס כנראה לא היה אכפת לשתף את הציבור, ואחיה פרסם באינסטגרם שלו סרטונים ותמונות מהחתונה ומהאירועים שקדמו לה.
לפי הדיווחים, במהלך ארוחת החזרה לחתונה, ווטס נאמה ואמרה: "זו תזכורת למטרת החיים, האהבה. זה אחד הדברים הכי פשוטים אבל גם הכי חשובים".
לכוכבת יש שני בנים (16 ו-17) מבן זוגה לשעבר, השחקן ליב שרייבר. השניים נפרדו בשנת 2016 אחרי 11 שנות זוגיות. לקרודופ יש בן (20) מהשחקנית מרי לואיז פרקר, איתה היה בזוגיות בשנים 1996 עד 2003. שלושת הילדים היו בטקס, כמו גם חברתה הטובה של הכלה השחקנית ניקול קידמן והשחקן ג'סטין ת'רו.
הנשואים הטריים-ותיקים החלו לצאת ביחד בשנת 2017 לאחר שהכירו על הסט של הסדרה "צוענייה" ובתחילה ניסו להכחיש את השמועות על כך שהם זוג. ווטס אמרה בריאיון ל"ווג אוסטרליה": "אני רווקה ובהורות משותפת. כרגע אני בשלב שבו אני מחלימה ורק רוצה להגן על התא המשפחתי. עד כה אנחנו עושים עבודה טובה".
קרודופ מצידו, היה כאמור במערכת יחסים עם מרי לואיז פרקר - ועזב אותה כשהייתה בחודש השמיני להריון עם בנם, לטובת השחקנית קלייר דיינס. היא מצידה עזבה אותו בהמשך לטובת השחקן יו דנסי. גם הוא הכחיש את השמועות על זוגיות עם ווטס: "יש המון לחץ וקשה לשמור על כל מערכות היחסים שלך. הבן שלי נמצא איתי חצי מהזמן, אז כשאני לא עובד אני איתו".
בסופו של דבר, ביולי 2017, הם צולמו כשהם מחזיקים ידיים – מה שגרם למקורביהם לאשר את הזוגיות. ותודה לפפראצי.
1 צפייה בגלריה
נעמי ווטס בילי קרודופ
נעמי ווטס בילי קרודופ
מזל טוב פעם שנייה. נעמי ווטס ובילי קרודופ
(צילום: Gettyimages)