שבוע האופנה בניו יורק, אחד מאירועי האופנה הגדולים של השנה, הגיע לקיצו אמש (ד') ואת הכבוד לחתום אותו קיבל מעצב האופנה טום פורד שהתצוגות שלו תמיד משלבות את כל מה שחשוב בעולם הזוהר: שיק, גלאם ובעיקר הרבה אבק כוכבים שמספקות הטופ מודלז הגדולות ביותר שצועדות על המסלול וגם האורחים המפורסמים שמגיעים לצפות בהן עושות זאת.
התצוגה הייתה ברוח האופנה והמוזיקה של שנות ה-70 וה-80, עם תסרוקות גדולות, מחוות ללאס וגאס ולימי הדיסקו והרבה צבעים מטאליים זוהרים ובוהקים. הפסקול של הערב כלל הרבה שירים מאותם השנים, ביניהם של פרדי מרקורי ולהקת A-Ha ומוזיקה חדשה שמתבססת על הז'אנרים ששלטו אז, כמו שירי האלבום החדש של ביונסה.
את הערב נעלו האחיות ג'יג'י ובלה חדיד שהיו, כפי שתוכלו לתאר לעצמכם, מאוד מבוקשות ועסוקות במהלך השבוע האחרון והשתתפו בכמה וכמה תצוגות, כולל בזו של מגזין Vogue שהייתה מעין תצוגת "אול-סטארס" ושילבה עיצובים של בתי האופנה והמותגים הגדולים ביותר, החל מדיור וג'וצ'י ועד ראלף לורן ולנטינו ומייקל קורס.
אנה וינטור, העורכת של Vogue וסלב בפני עצמה, הייתה בין האורחות בתצוגה של פורד, כמו גם הזמרת סיירה, כריס רוק, סרינה וויליאמס, קרלי קלוס, ברוקלין בקהאם, אשתו ניקולה פלץ וקייטי הולמס. אבל עם כל הכבוד להם ולדוגמניות שעל המסלול, את ההצגה גנבו כמה נשים אחרות, למשל מדונה ובתה לורדס, שהתאימו צבעים וסגנון והגיעו לבושות בלוקים שחורים מכף רגל ועד ראש שכללו דבר זהה נוסף - מחשופים נדיבים במיוחד. זה של מדונה הבליט חזייה שחורה ושקופה בעוד שזה של לורדס חשף פטמה, ממש מתחת לשרשרת הצלב הגדולה שענדה.
יש לציין שהמחשופים של השתיים היו די צנועים יחסית לזה של הדוגמנית לורי הארווי, שהגיעה בחליפת זמש ירוקה עם חלק עליון פתוח לרווחה ושום דבר מתחתיו. כדי להימנע מתקריות לא נעימות, את הארווי ליוו שני מאבטחים שווידאו שאנשים לא רצויים יישארו במרחק סביר ולא יגרמו לה חלילה, בטעות או בכוונה, לתאונות מלתחה.
בניגוד למקובל, פורד לא חלק מילות סיכום או תובנות בתוכנייה של התצוגה. בהחלט ייתכן שזו שירת הברבור של בית האופנה המצליח כפי שאנו מכירים אותו כעת, מכיוון שלפני כחודשיים נודע שמעצב העל שוקל למכור המותג שלו. לפי הדיווחים מותג הטיפוח אסתי לאודר הביע עניין ברכישה ואם המהלך ייצא לפועל, שווי העסקה עשויה להכניס לכיסו של פורד כ-3 מיליארד דולר. מדובר בכסף קטן עבור חברת אסתי לאודר, שכן לפי ההערכות שווי השוק שלה עומד על 96 מיליארד דולר, והיא מהווה בית גם למותגים אחרים כמו Aveda, בובי בראון ו-La Mer.