3 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון
ג'ניפר אניסטון
ג'ניפר אניסטון על שער מגזין allure
(צילום מסך)
ג'ניפר אניסטון (53) היא אחת מאותן כוכבות גדולות שהמסתורין והעיסוק הציבורי סביב חייהן האישיים מאפילים לא פעם על פועלן המקצועי והאומנותי. לאורך השנים מדורי הרכילות עסקו רבות בשני נושאים עיקריים: הראשון הוא מערכות היחסים הרומנטיות שלה, במיוחד זו עם בעלה הראשון בראד פיט, והשני הוא העובדה שמעולם לא הביאה ילדים לעולם.
כעת, בריאיון חושפני במיוחד שמתפרסם היום (ד') במגזין Allure, אניסטון מקבלת את הכבוד להתנוסס על השער המודפס האחרון של העיתון (שיעבור מעכשיו באופן בלעדי לדיגיטל) ועושה שני דברים שהיא לא נוהגת לעשות: מצטלמת עם מעט מאוד בגדים ודבר מפתיע אף יותר - מספרת על הניסיונות הכושלים להיכנס להיריון.
"זו הייתה דרך מאתגרת עבורי", היא מודה. "היו שנים של ספקולציות. זה היה קשה. עברתי הפריות, שתיתי תה סיני, מה שתרצו. ניסיתי הכול. הייתי נותנת הרבה כדי שמישהו יגיד לי 'תעשי לעצמך טובה ותקפיאי את הביציות'. זה לא משהו שאת חושבת עליו. והנה אני היום, וההזדמנות חלפה".
יחד עם זאת היא אומרת: "אין לי חרטות. אני אפילו מרגישה קצת הקלה בגלל שאין יותר תהיות אם אני מסוגלת".
אניסטון גם מתייחסת לשמועות ולשיח הציבורי הרב שנוצר סביב העובדה שהתחתנה והתגרשה פעמיים, ומעולם לא הביאה ילדים לעולם: "אמרו שאני אנוכית, שאכפת לי רק מהקריירה שלי. וחס וחלילה שאישה תהיה מצליחה ולא יהיו לה ילדים. אמרו שבעלי עזב אותי בגלל שלא הצלחתי להביא לו ילד. אלו היו שקרים מוחלטים. אין לי שום דבר להסתיר בשלב זה".
הנושא הזה הטריד את אניסטון כל כך, עד שבשנת 2016 היא כתבה מאמר מפתיע לאתר The Huffington Post ובו העבירה ביקורת על העיסוק הנרחב של התקשורת בנושא ההריונות, החדירה לפרטיותן של כוכבות הוליווד ועל היחס שקיבלו מהמדיה באופן כללי. כעת היא אומרת: "הייתי מאוד מתוסכלת. הרגשתי שאני חייבת לכתוב את זה בגלל שכעסתי מאוד, ואני לא גיבורת-על עד כדי כך שאני חסינה מפני הכאב שזה גרם לי".
3 צפייה בגלריה
"לא הייתי חסינה מפני הכאב שזה גרם לי"
"לא הייתי חסינה מפני הכאב שזה גרם לי"
"לא הייתי חסינה מפני הכאב שזה גרם לי"
(צילום: Gettyimages)
אניסטון הייתה כאמור נשואה פעמיים: בעלה הראשון היה בראד פיט, לו הייתה נשואה בשנים 2000-2005 והשני היה השחקן ג'סטין ת'רו, בשנים 2015-2017. כשהיא נשאלת אם לדעתה תתחתן שוב היא אומרת: "לעולם אל תגידו לעולם לא, אבל אין לי עניין בכך. הייתי שמחה להיות במערכת יחסים, אבל מי יודע. יש רגעים שאני רק רוצה להסתתר ולהגיד 'אני צריכה תמיכה'. יהיה נפלא להגיע הביתה, ליפול לזרועות של מישהו ולהגיד 'היה לי יום קשה'".
היא מספרת גם ששיפצה את ביתה לאחרונה, ושהיא רואה בכך הקבלה לכך שהתגברה על הקשיים שבחייה: "אני מרגישה שצלחתי תקופה מאתגרת ויצאתי אל האור. עשיתי עבודה אישית שהייתי זקוקה לה כבר הרבה זמן, חלקים ממני שלא החלימו עוד מתקופת הילדות שלי. הבנתי שתמיד יש על מה לעבוד, אני כל הזמן בתהליך של עבודה. תודה לאל, כמה משעממים יהיו החיים אם כולנו היינו מבינים הכל וזהו?". עם זאת היא מודה: "לא רציתי זוגיות עד שאעבוד לפחות על חלק מהדברים. זה לא היה הוגן. לא הייתי רוצה לעבור לבית ללא קירות".
כמו שאפשר להבין, אניסטון משתדלת להיות אופטימית וגם את הנושאים היותר סבוכים היא מקיפה באור חיובי: "בשנות ה-30 המאוחרות ובשנות ה-40 שלי עברתי כמה דברים קשים מאוד. אבל אם לא הייתי חווה אותם, לא הייתי הופכת למי שהייתי אמורה להיות. לכן אני מוקירה תודה לאותם דברים רעים, אחרת הייתי נשארת אותה אישה פחדנית ולחוצה, שלא ידעה מי היא".
3 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון ג'סטין ת'רו
ג'ניפר אניסטון ג'סטין ת'רו
אניסטון ובעלה לשעבר ג'סטין ת'רו
(צילום: GettyImages)
וחייבים להתייחס גם לסשן התמונות הלוהטות שאניסטון מספקת כאן. הכוכבת בת ה-53 החליטה להפוך את הריאיון לחושפני עד הסוף, ויחד עם הווידוי האישי מגיעות גם תמונות שבהן היא מראה הרבה מאוד עור: "היום אני מרגישה הכי טוב עם עצמי, יותר ממה שהרגשתי כשהייתי בשנות ה-20 או ה-30 שלי, או אמצע שנות ה-40", היא אומרת וחולקת תובנה: "אנחנו צריכים להפסיק להגיד על עצמנו דברים רעים. יום אחד נהיה בני 65 ונחשוב 'נראיתי ממש טוב כשהייתי בת 53'. אני גאה בקמטים ובשיער האפור שלי".