3 צפייה בגלריה
סיה
סיה
מתחו אותה. סיה
(צילום: Frazer Harrison\GettyImages)
הזמרת סיה (47), שמעבר ללהיטיה ידועה גם בתור הכוכבת שמסתירה את פניה על ידי פאות ענקיות – סיפרה השבוע שעברה מתיחת פנים.
הכוכבת התארחה בתחילת השבוע בטקס פרסי היופי היומיים (כן, יש דבר כזה) שהתקיים זו השנה החמישית בלוס אנג'לס, שם העניקה פרס לד"ר בן טליי עבור הישגיו בתחום הרפואה. סיה, שוויתרה הפעם על הפאה הענקית שהפכה לסימן ההיכר שלה (אבל לא על לבוש ססגוני וצבעוני במיוחד), חשפה שיש לה קשר מיוחד עם מקבל הפרס – שכן הוא טיפל בה בעצמו: "אני כוכבת פופ שבדרך כלל מסתירה את פניה ואומרת את כל האמת. קיבלתי מתיחת פנים מדהימה מד"ר טליי. הוא נהדר ועושה כל כך הרבה עבודה שראויה לשבח, ולא רק עבור כוכבי הפופ בעולם".
הזמרת לא הסתפקה בדברים אלו, כינתה את הרופא "חבר טוב" והמשיכה עם המחמאות: "אנשים אומרים לי, 'את נראית נחמד', ואני עונה 'ד"ר בן טליי, מתיחת פנים', עבור כל דבר שתרצו, לא משנה מה. אני אוהבת אותו, אני יכולה להגיד עליו דברים טובים ללא הפסקה".
החיבה הגדולה התגלתה כהדדית – כשד"ר טליי עלה לקבל את הפרס הוא החזיר לה מחמאות: "אני לא יודע אם אתם יודעים עד כמה סיה היא אישה מדהימה. יש לנו הרבה חברים משותפים ומדהים לראות כמה מהם אומרים כל הזמן, 'אני אוהב אותה, היא נהדרת'. כמו שאתם יכולים לראות, היא ממש קרן אור בהירה. היא עשתה לאחיינים ולאחיניות שלי את היום כשהזמינה אותם לביתה למסיבה גדולה. כל המשפחה שלי אוהבת אותה, אני אסיר תודה". מה שבטוח – היא כנראה קיבלה הנחת חבר עצומה על הטיפול.
3 צפייה בגלריה
סיה ד"ר בן טליי
סיה ד"ר בן טליי
מתים אחד על השנייה. סיה וד"ר בן טליי
(צילום: Frazer Harrison\GettyImages)
לא מדובר בניתוח הקוסמטי הראשון שהכוכבת עושה – לפניו היו גם שאיבות שומן מהסנטר שלה ומבטנה: "חשבתי שיש לי סנטר כפול והתברר שאלו היו שרירים שהשתמשתי בהם כדי לשיר. הייתי כל כך חסרת ביטחון", סיפרה והוסיפה: "אני לא אעשה את זה יותר". ההבטחה הזו לא כוללת מתיחת פנים אחרונה, כך מסתבר.
מה שבעיקר מעניין אותנו לדעת זה אם סיה תתחיל להשוויץ בפניה החדשים ותוותר על פיאות הענק שהיא כל כך אוהבת. בעבר סיפרה: "התחלתי ללבוש את הפאות אחרי שנגמלתי, והרגשתי כאילו אני בתוך בועה עם עצמי. אבל אולי יום אחד שוב אחשוף את הפנים ואהנה לדבר עם הקהל ולהיות נוכחת, כי ההופעות האלו היו מאוד מהנות לפני שהתחלתי עם הפאות".
ואם תהיתם לעצמכם מהו בעצם הטקס המדובר, אז לפי הגדרתו, הוא "חוגג את המדע שמאחורי היופי ומוקיר את תרומתם של מומחי הבריאות בתחומים שונים כמו תרופות, אסטיקה, טיפוח העור ועוד. הטקס מבקש להדגיש את חשיבות הפן הבריאותי בתעשיית היופי".
3 צפייה בגלריה
סיה
סיה
המירה את הפאה הענקית בלבוש שאי אפשר לפספס
(צילום: Frazer Harrison\GettyImages)