חמישה חודשים וחצי לתוך מערכת היחסים של סלינה גומז ומפיק המוזיקה היהודי בני בלאנקו, והאחרון מרגיש מספיק פתוח כדי לחשוף סודות מחדר השינה. למקרה שתהיתם מה הסוד לזוגיות טובה וסקס זמין - התשובה, לפחות בכל הנוגע לגומז, כנראה תפתיע אתכם.
"התעוררתי הבוקר וחשבתי לעצמי שאני רוצה לעשות משהו נחמד עבור החברה שלי", סיפר בלאנקו (שכעת אפשר להוסיף לטייטל שלו גם את התואר "סופר", לאחר שספרו Open Wide יצא לאור), במהלך לייב באינסטגרם. "בכל פעם שאני רוצה להעלות חיוך על פניה או לעשות סקס - אני פשוט מכין לה סטייק".
3 צפייה בגלריה
סלינה גומז בני בלאנקו
סלינה גומז בני בלאנקו
זה לפני או אחרי הסטייק? סלינה ובני
(צילום: אינסטגרם)
בלאנקו בן ה-36 אף הדריך את העוקבים בהכנת הסטייק המושלם, סיפר כי הוא נוהג להגיש אותו עם סלט קיסר הכולל קרוטונים תוצרת הבית, ואמר: "סלינה עובדת היום, אז התוכנית שלי היא להכין לה את ארוחת הסטייק הכי טובה שהיא תאכל אי פעם, ואז להתגנב לחדר העבודה שלה ולהפתיע אותה".
לסקרנים שלא עומדים במתח - נציין כי בלאנקו גילה שגומז לא עובדת באותו היום ומיהר לביתה עם הארוחה המושקעת. "אני אוהב אותך, תשני טוב. הכנתי לך סטייק", כתב על פתק שצירף למנה המנצחת.
3 צפייה בגלריה
סלינה גומז בני בלאנקו
סלינה גומז בני בלאנקו
כזה בבקשה, רק עם בורקס. תודה
(צילום: אינסטגרם)
כשהזמרת בת המזל התעוררה וגילתה את הארוחה והפתק היא מיהרה לפרסם זאת ברשתות - ועוקביה בהחלט העריכו את המחווה. "סוף סוף מישהו מתייחס לסלינה כמו שמגיע לה", הגיב עוקב אחד, ואחרת הוסיפה: "כל אישה צריכה בני בחייה".
נראה שאחרי שנים ארוכות של מערכות זוגיות הרסניות, כן ג'סטין ביבר הכוונה היא אליך, סלינה באמת מצאה את הנחלה. "זו מערכת יחסים רצינית מאוד והם דואגים שזה יצליח גם מרחוק - כשסלינה בניו יורק לטובת עבודה", סיפר מקורב לזוג למגזין People. "בני גורם לה להרגיש מאוד מיוחדת והם מנסים להיפגש כמה שיותר. היא באמת מרגישה שזה היחס הכי טוב שקיבלה אי פעם מבחור והיא ממש זוהרת וקורנת מאז שהם התחילו לצאת".
סלינה, אנחנו שמחים בשבילך. ואם ישנו מעריץ פוטנציאלי בקהל - נציין שמה שכובש את ליבנו כל פעם מחדש זה בורקס.
3 צפייה בגלריה
סלינה גומז בני בלאנקו
סלינה גומז בני בלאנקו
ג'סטין, אין יור פייס!
(צילום: אינסטגרם)