הביקור של קלי רולנד בפסטיבל קאן לא ממש עבר בשלום. חברת הלהקה האייקונית "דסטיני'ז צ'יילד" הגיעה אתמול (ג') לאחד מאירועי הפסטיבל ובין החיוכים והנפנופים לקהל, מצאה את עצמה מתעמתת עם אחת הסדרניות.
בשלב מסוים רולנד נראתה מתווכחת עם האישה ומרימה לעברה אצבע נוזפת, וחילופי דברים המשיכו גם כשעלתה במדרגות לעבר האולם. לא ברור מה גרם לחיכוך ורולנד לא מסרה תגובה לאתרי הבידור שפנו אליה.
כמובן שהגולשים מיהרו לבחון את הממצאים – כלומר תמונות וסרטונים מהשטיח, והעלו ספקולציות לגבי הסיבות שהביאו למריבה. מיטיבי לכת אף ניסו לקרוא את שפתיהן של השתיים וטענו שרולנד אמרה לסדרנית: "אל תדברי אליי ככה, את לא אמא שלי, אמרתי לך לא לדבר אליי ככה".
מקורב לרולנד סיפר לאתר Daily Mail: "האנשים שהיו אמורים לסייע למפורסמים ללכת על השטיח האדום היו אגרסיביים וקלי ניסתה להתעלם מזה. כשאותה אישה ניגשה אליה, לקלי נמאס כי היא אמרה לה לזוז בזמן שקלי נופפה למעריצים והצטלמה. לא אכפת לה אם חושבים שהיא דיווה כי היא יודעת שהיא עומדת על שלה. היא לא מזויפת ורוצה לשים גבולות ברורים".
מקורב אחר חיזק את הטענה: "היה ברור שהם האיצו בקלי להיכנס פנימה בזמן שהיא רצתה להמשיך להצטלם. הסדרנית דרכה על השמלה שלה וקלי ניסתה לדבר אליה בנימוס, אבל המאבטחת ענתה בגסות רוח וקלי אמרה לה 'אל תדברי אליי ככה'".
המקרה המוזר מגיע כמה חודשים לאחר שרולנד עמדה במרכזה של אירוע תמוה אחר, שהתרחש זמן קצר לפני שהייתה אמורה להתארח בתוכנית הבוקר Today בהנחייתה של הודה קוטבי. רולנד כבר הייתה מאחורי הקלעים אך עזבה בפתאומיות זמן קצר לפני שהייתה אמורה לעלות לשידור, מה שאילץ את ההפקה למצוא לה מחליפה ברגע האחרון.
השמועות סיפרו שרולנד גילתה שחדר ההלבשה שהקציבו לה היה קטן ממה שרצתה וכאות מחאה החליטה לעזוב. מקורב לזמרת סיפר אז לאתר Page Six: "קלי והצוות שלה לא היו מרוצים מהגודל של חדר ההלבשה אז הם החליטו לעזוב".
שמועות אחרות לעומת זאת, טענו שרולנד כעסה על כך שבריאיון המקדים אחת המגישות האחרות, סוואנה גות'רי, שאלה אותה ללא הפסקה על ביונסה.
כשנשאלה על כך לאחר מכן, רולנד לא הגיבה באופן ישיר ורק אמרה: "אני אוהבת את התוכנית, אוהבת את הודה וזהו זה".
1 צפייה בגלריה
קלי רולנד פסטיבל קאן 2024
קלי רולנד פסטיבל קאן 2024
רגע לפני העצבים. קלי רולנד בפסטיבל קאן
(צילום: Neilson Barnard/Getty Images)