לפני שלוש שנים, דוגמנית העל לשעבר נעמי קמפבל (54) הפתיעה את העולם כשבישרה שהפכה לאמא לבת בכורה. לפני כשנה היא הודיעה שנולד לה ילד נוסף, הפעם בן.
בזמנו, קמפבל הבהירה: "היא לא אומצה, היא הבת שלי והיא הברכה הגדולה ביותר שאפשר לדמיין. היא הדבר הטוב ביותר שאי פעם עשיתי", ולא הוסיפה מעבר לכך. כעת היא מאשרת לראשונה שילדיה נולדו בעזרת פונדקאית.
1 צפייה בגלריה
נעמי קמפבל
נעמי קמפבל
נעמי קמפבל
(צילום: GettyImages)
קמפבל התראיינה השבוע למגזין The Times, וכשנשאלה אם ילדיה אכן נולדו בעזרת פונדקאית היא השיבה בחיוב. למרות שסוף סוף שיתפה את הפרט הזה – היא סירבה לדבר על ילדיה מעבר לכך, לא אמרה מה שמותיהם או מה תאריכי הלידה שלהם וכמובן שלא שיתפה תמונות.
יחד עם זאת היא אמרה: "התינוקות שלי הם הכול עבורי. זה גרם לי לחשוש מהעתיד. אני מקווה לעולם טוב יותר עבור ילדיי. אין דבר שיותר חשוב לי מהם. אנחנו חייבים להסתמך על הדור הצעיר שישנה את העולם. אני סומכת על ילדיי יותר מאשר עלינו, שיעשו את הדבר הנכון".
קמפבל גם טוענת שלא תניח לבתה ללכת בעקבותיה אל עולם הדוגמנות כל כך בקלות, בטח שלא בגיל צעיר כפי שעשתה היא: "אני לא חושבת שאתן לה להתחיל לעבוד בגיל 15. זה עולם אכזר".
עוד סיפרה שהיא שמחה על כך שהיא אם יחידנית ושמעולם לא חשה שהיא זקוקה למישהו שיהיה אבא לילדיה. היא גם הודתה שהיא מתייחסת בביטול לנשים צעירות שטוענות שהן לא רוצות להפוך לאימהות: "שמעתי הרבה נשים צעירות שאומרות שיקר מדי לגדל ילדים ואמרתי להן, 'אתן תשנו את דעתכן, אתן תרצו להיות אמהות'. אני מבינה שזה קשה מבחינה כלכלית, אבל לאמא שלי לא היה דבר והיא הצליחה. זה שווה את זה, זה מדהים".
למרות רצונה להסתיר את ילדיה מפני העולם, לפני כשנתיים היא הצטלמה עם בתה לשער מגזין "ווג בריטניה" כשפניה של התינוקת מוסתרות, ולפני כחודש סיפקה הצצה קטנה נוספת למשפחתה, בעזרת תמונות אינסטגרם שבהם היא מצולמת עם ילדיה מאחורה. לצד התמונות, כתבה "#מבורכת".