2 צפייה בגלריה
אשלי גרהאם על שער גיליון "100 הלוהטות" של מגזין Maxim
אשלי גרהאם על שער גיליון "100 הלוהטות" של מגזין Maxim
אשלי גרהאם על שער גיליון "100 הסקסיות" של מגזין Maxim
(צילום מסך)
דוגמנית העל אשלי גרהאם התפרסמה אמנם בתור "דוגמנית במידות גדולות", אבל לאורך השנים שברה תקרות זכוכית וסימנה וי על לא מעט הישגים ופרויקטים נחשבים. כעת היא יכולה להתגאות בטייטל מכובד נוסף: מגזין Maxim הודיע השבוע כי גרהאם נבחרה להיות כוכבת השער של גיליון "100 הנשים הסקסיות" השנתי שלו.
"אשלי גרהאם, מלכת הקימורים, היא משב רוח רענן בעולם האופנה", הסביר המגזין את הבחירה בה. "עם אישיות קורנת כמו בגדי הים הצבעוניים שלה, היא תמיד נוצצת על מסלול התצוגה או מול המצלמה. היא לא רק דוגמנית, היא תנועה שלמה – ואנחנו אוהבים את זה".
עוד כותב המגזין: "הביטחון העצמי שלה מדבק ומעורר השראה, ומוכיח שיופי מגיע בכל הגדלים והצורות. בעולם שבו מידה 0 שלטה לאורך יותר מדי זמן, אשלי מזכירה לנו שהסוד הוא לא רק לאהוב את הקימורים שלך אלא לקבל את עצמך כמו שאת".
מילים יפות, אך נשאלת השאלה – האם הפסקה הזו באמת נחוצה? יש תחושה קלה שהמגזין מתאמץ להסביר ולתרץ למה דווקא גרהאם נבחרה. האם דוגמנית רזה יותר או עם לוק קצת שונה גם הייתה מקבלת שורה שמזכירה שיופי מגיע בכל הצורות, ושעלינו לאהוב את עצמנו כמו שאנחנו? שלא לדבר על המשפט שטוען שמידה קטנות היו האידיאל לאורך תקופה יותר מדי ארוכה – כזה שהמגזין עצמו עזר להנציח ולבסס לאורך רוב שנות קיומו.
גרהאם הגיבה גם היא על הבחירה ואמרה: "אנחנו יכולים להסתכל על הצורות והגדלים, המגדר, המוצא והגיל של כל אחד אחר וזה לא חייב להיות באופן שלילי או חיובי. אלו דברים שצריך להתגאות בהם ואין צורך שנדון כל הזמן בנושאים האלו. הגוף שלנו תמיד משתנה ומתפתח. השתמשתי בגוף שלי כאמצעי לדבר על הרגשות האלה".
גרהאם בת ה-35, נשואה ואמא ל-3, התפרסמה בתחילת שנות ה-2000 ועד מהרה הפכה לאחת הדוגמניות במידות גדולות הבולטות בתחום, בטח כשמדובר בנישה מצומצמת יחסית שלא הרבה דוגמניות זוכות בו להצלחה. היא הופיעה על גבי שערים נחשבים, עשתה קמפיינים גדולים ודיגמנה לכמה מהמותגים היוקרתיים והפופולריים ביותר.
למרות שתחום אופנת המידות הגדולות עדיין נחשב לזניח יחסית לאופנה "הרזה" יותר, גרהאם בהחלט הייתה בין הכוכביות המרכזיות שעזרו "לנרמל" ולהפוך אותו למרכזי יותר. לאורך השנים היא לא היססה לפרסם תמונות חושפניות שלה, גם כאלה שלא בהכרח נחשבות למחמיאות, התגאתה בקימורים ובסימני המתיחה שלה והצביעה על חלקים לא מושלמים בגופה תוך כדי שאמרה ל-20 מיליון עוקביה – יש את זה לכולם, גם לדוגמניות על.
"זה כבוד שמגיע עם הרבה אחריות", אומרת גרהאם, "כזה שאני לוקחת ברצינות. זה מזכיר לי שאם מישהי כמוני יכולה להיות חלק ממשהו שמשנה את העולם – כולנו מסוגלים לעשות זאת. בהרבה מובנים אני רואה את עצמי כבחורה רגילה מנברסקה שהיה לה הרבה דחף ושאיפות, אז למה שלא נשנה את העולם ביחד?".
כשנשאלה על ידי המגזין אם דוגמנות היה משהו שרצתה לעשות מגיל צעיר, השיבה שאיננה יודעת איך לענות על כך מכיוון שהתחילה לדגמן כבר כשהייתה בת 12: "בגיל כזה, האם את באמת יודעת מה את רוצה להיות? אבל אגיד שאני לא יודעת איך הייתי מקבלת במה שכזו לולא הדוגמנות, כך שתודה לאל על כך".
2 צפייה בגלריה
פסחו על הבגדים אשלי גרהאם
פסחו על הבגדים אשלי גרהאם
לא חששה לחשוף הכל. אשלי גרהאם
(צילום: אינסטגרם)
מלבד גרהאם שמככבת על השער, את עמודי הגיליון המיוחד מעטרות 99 נשים נוספות, מתחומים שונים שחולקו לקטגוריות. מעולם האופנה נבחרו דוגמניות כמו אמילי רטאייקובסקי, קארה דלווין, בלה חדיד, והיילי ביבר.
בגזרת השחקניות נבחרו בין היתר מרגו רובי, אנה דה ארמס, סיידי סינק, אוליביה רודריגו, ג'ואי קינג, ג'נה אורטגה, לילי רוז דפ, סמירה וויבינג, זואי סלדנה וסידני סוויני.
בין המוזיקאיות אפשר למצוא את ביונסה, דוג'ה קאט, אניטה, בקי ג'י, האלי ביילי.
ובקטגוריה מיוחדת שהוגדרה כ"אייקוניות וכוכבות ענק" (שמשום מה ביונסה לא נכללה בה גם), אפשר למצוא את אריאנה גרנדה, בילי אייליש, צ'ארלי XCX, ליידי גאגא, דואה ליפה, טיילור סוויפט, סלינה גומז, ריהאנה, ניקי מינאג', זנדאיה ומיילי סיירוס.