3 צפייה בגלריה
נפרדים בהודיה. יו ג'קמן ודבורה לי פורנס
נפרדים בהודיה. יו ג'קמן ודבורה לי פורנס
נפרדים בהודיה. יו ג'קמן ודבורה לי פורנס
(AP)
אחרי 27 שנות נישואים: יו ג'קמן ואשתו דבורה לי פורנס נפרדים. בהצהרה משותפת שהוציאו למגזין People מסרו השניים: "בורכנו לחלוק כמעט שלושה עשורים יחד כבעל ואישה בנישואים אוהבים ונפלאים. המסע שלנו משתנה והחלטנו להיפרד כדי לגדול באופן עצמאי".
עוד נכתב בהצהרה: "המשפחה שלנו תמיד הייתה ותמיד תהיה בעדיפות עליונה. אנחנו צועדים לפרק הבא בהודיה, אהבה ונדיבות. אנחנו מעריכים מאוד את ההבנה שלכם לכבד את הפרטיות שלנו, בעוד משפחתנו מנסה לנווט בשינוי שהתרחש בחיינו".
ההצהרה נחתמה על ידי שניהם, וכללה גם את המשפט: "זו תהיה ההצהרה היחידה שמישהו מאיתנו יוציא".
ג'קמן התפרסם בהוליווד בעיקר בתפקיד לוגאן/וולברין – המוטאנט בעלי טפרי המתכת, גיבור חוברות הקומיקס של מארוול ושל סרטי "אקס-מן" ו"וולברין", דמות שליוותה אותו משנת 2000 ועד 2017 והופיעה בתשעה סרטים. בין לבין הוא עשה גם לא מעט סרטי אקשן ומחזות זמר. בשנים האחרונות הוא התמודד חמש פעמים עם גידולים סרטניים ושיתף ברשתות החברתיות על התהליך.
3 צפייה בגלריה
יו ג'קמן
יו ג'קמן
מוקדם מדי להתחיל איתך?
(צילום: Splash News)
בני הזוג האוסטרלים היו נשואים כאמור 27 שנים ויש להם שני ילדים מאומצים, אוסקר (23) ואווה (18). הם נפגשו על סט תוכנית טלוויזיה אוסטרלית. היא הייתה שחקנית מוכרת והוא היה בתחילת דרכו (יש ביניהם הבדל גילים של 13 שנים לטובתה) אך הם התאהבו במהרה וכעבור שנה, ב-11 באפריל 1996 כבר נישאו זה לזו. לאורך השנים פורנס הפילה פעמיים ולכן החליטו לאמץ.
ביום נישואיהם האחרון, כתב ג'קמן בן ה-54 לדברה לי בת ה-67 באינסטגרם: "אוהב אותך בכל ליבי".
יש לציין כי במהלך השנים השניים התמודדו עם לא מעט שמועות על כך שהנישואים שלהם נועדו להסתיר את זהותו המינית של ג'קמן, אך מעולם לא היה בסיס לרכילויות. להפך, השניים תמיד הגיעו יחד לשטיחים אדומיםם ופירגנו זה לזו ברשתות החברתיות.
3 צפייה בגלריה
נפרדנו כך
נפרדנו כך
נפרדנו כך
(gettyimages)