3 צפייה בגלריה
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
מה באמת קרה ביניהם? קווין קוסטנר ואשתו כריסטין באומגרטנר
(צילום: gettyimages)
השחקן הוותיק קווין קוסטנר (68) ואשתו כריסטין באומגרטנר (49), נפרדים אחרי 18 שנים יחד. יחסי הציבור של הכוכב הוציאו הודעה חריגה יחסית לעיתונות ובה אישרו את הפרידה, אך הבהירו כי היא לא ביוזמתו: "בצער רב ובעקבות נסיבות שאינן בשליטתו והובילו לכך - מר קוסטנר נאלץ להשתתף בפירוק נישואיו". עוד נכתב בהודעה כי המשפחה מבקשת לשמור על פרטיותה בזמן קשה זה.
קוסטנר היה כוכב ענק בשנות ה-90 המאוחרות, שיחק בסרטים כמו "שומר הראש", "רובין הוד", ואף זכה באוסקר הבימוי על "רוקד עם זאבים". בשנים שאחרי הוא כיכב בסרטים פחות פופולריים, ובשנים האחרונות חזר לתודעה עם הסדרה "ילוסטון" שהפכה להצלחה מסחררת בארצות הברית.
הנישואים של בני הזוג נראו יציבים, ורק בנובמבר האחרון קוסטנר סיפר למגזין People: "אשתי עושה דברים בצורה שפשוט עוזרת... הבית יפה יותר בזכותה, הכל חמים יותר בזכותה. יש דברים קטנים שהיא עושה, ואני חושב שזה כוחה של האהבה".
3 צפייה בגלריה
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
זוכה בשנים האחרונות לתהילה מחודשת על ידי דור שלם שלא הכיר את פרנק פרמר
(צילום: gettyimages)
אתר TMZ היה הראשון לדווח על הפרידה, ואף הוסיף כי בני הזוג מבקשים משמורת משותפת על שלושת הילדים. עוד דווח באתר כי באומגרטנר לא מבקשת מזונות, ואילו מטעמו של השחקן נכתב כי "ישולם לה סכום שסוכם מראש - כלומר, בין השניים קיים הסכם טרום נישואים.
באתר ה"דיילי מייל" נכתב כי הסיבה לפרידה היא רצונה של באומגרטנר שבעלה המבוגר יוריד הילוך ויעזוב את הסדרה "ילוסטון" כי הצילומים האינטנסיביים פוגעים במשפחתם, אך הוא סירב ואף חתם על פרויקט נוסף.
קוסטנר ובאומגרטנר התחתנו ב-2004, אחרי שש שנות זוגיות ואולטימטום אחד שהיא הציבה לו – שהיא רוצה ילדים. במהלך הנישואים שלהם, נולדו לבני הזוג שלושה ילדים: קיידן (15), הייס (14) וגרייס (12). לקוסטנר יש עוד ארבעה ילדים ממערכות יחסים קודמות: הוא היה נשוי בין השנים 1978-1994 לסינדי סילבה, עימה יש לו שלושה ילדים, וניהל מערכות יחסים נוספות מתוקשרות, אחת מהן הבשילה להורות לליאם, אך קוסטנר ובת זוגו דאז לא החזיקו מעמד.
הגירושים הקודמים של הכוכב עלו לו 80 מיליון דולר, אי שם ב-1994, ולפי אתרי הבידור, הוא התחנן בפני סילבה שתיקח אותו בחזרה - לאחר שתפסה אותו בוגד. כעת, אמנם לא ידוע אם קוסטנר בגד בבאומגרטנר, אך נודע כי השניים חתמו על הסכם טרום נישואים, שנועד להגן על הונו, שמוערך ב-250 מיליון דולר.
3 צפייה בגלריה
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
יש מה לדבר על גישור?
(צילום: gettyimages)