ליידי גאגא ובן זוגה בארבע השנים האחרונות מייקל פולנסקי מאורסים, כך התבשרנו אמש (א'). למרות שציפינו להודעת אירוסים כדת וכדין - שזה אומר פוסט באינסטגרם עם תמונה של יהלום, הזמרת בת ה-38 בישרה על אירוסיה בצורה קצת שונה כשהציגה את פולנסקי בן ה-46 בתור "הארוס" שלה, בפני ראש ממשלת צרפת גבריאל אטל - ששיתף את הסרטון בעצמו. נציין כי בימים אלה גאגא נמצאת בפריז, לשם הגיעה כדי להופיע בטקס אירועי הפתיחה של האולימפיאדה.
ליידי גאגא מציגה את בן הזוג שלה
שמועות סביב זוגיות נרקמת בין גאגא ופולנסקי החלו לצוץ בסוף שנת 2019 ואושרו סופית בתחילת 2020 - דרך פוסט באינסטגרם, כמובן. פולנסקי הוא בוגר אוניברסיטת הרווארד ומנהל קבוצת פרקר של מייסד נאפסטר. אגב, לרומן לקח לא מעט שנים להבשיל מכיוון שהם הכירו עוד קודם באירועים שונים שבהם שניהם נכחו.
ורק כדי שפולנסקי לא יגיד "לא שמעתי" או "לא ידעתי", נספר שגאגא הייתה מאורסת פעמיים לפני האירוסים הנוכחיים. הפעם הראשונה שבה קיבלה טבעת הייתה בשנת 2015, אז בן זוגה לשעבר טיילור קיני כרע ברך והציע לה להיות האחת של חייו. האירוסים החזיקו מעמד שנה - עד שהשניים הפרידו כוחות וסיימו את היחסים.
בשנת 2018 התארסה גאגא שנית, הפעם לסוכן הטאלנטים כריסטיאן קרינו - שהעניק לה טבעת אירוסים בשווי של 400 אלף דולר. הטבעת אומנם הייתה מרשימה אבל גם הפעם הזוגיות הסתיימה לאחר ארבעה חודשים והשניים ביטלו את האירוסים.
1 צפייה בגלריה
לידי גאגא
לידי גאגא
מאורסים? ליידי גאגא ומייקל פולנסקי
(צילום: אינסטגרם)