את סוף השבוע האחרון פתחנו עם תמונות פפראצי של כוכב הסדרה "הדוב" - ג'רמי אלן ווייט (33), שנראה צמוד מאוד לקולגה מולי גורדון. כעת נודע כי לא מדובר בסתם פלירט אלא בקשר שנרקם כבר תקופה.
"היו שמועות כבר בשלב די מוקדם שיש ביניהם כימיה מעולה - גם כשהם לא בזמן צילומים", סיפר מקורב יודע דבר למגזין People, אבל הבהיר: "הקשר הרומנטי החל רק לפני כמה שבועות".
לפני שנמשיך, רק נזכיר שאלן ווייט מגלם את דמותו של השף המיוסר בסדרה, ומולי בת ה-28 מגלמת את דמותה של קלייר - אהובת נעוריו של השף. "ג'רמי ממש בעניין של מולי. היא מבלה די הרבה בביתו, הם יוצאים לארוחות צהריים ביחד ונראה שהם נהנים. רואים עליהם שהם מלאי חיבה אחד לשני, יושבים המון לשיחות עמוקות ונראה שהם מאוד סקרנים להכיר טוב יותר".
2 צפייה בגלריה
מולי גורדון
מולי גורדון
בעניין של הדוב. מולי גורדון
(צילום: Amy Sussman/Getty Images)
המקורב הלרלרן הוסיף שגורדון אומנם מתגוררת בניו יורק, אבל היא מבלה לעיתים קרובות אצל ג'רמי בלוס אנג'לס, שם הוא גר בשכנות לילדיו. לווייט יש שני ילדים משותפים עם גרושתו אדיסון טימלין. "הוא מאוד מעורב בכל הנוגע לגידול הילדים שלו", מבהיר המקורב.
לפני שניתן לזוג הטרי את ברכתנו, נזכיר כי עד לא מזמן אלן ווייט חלק מיטה עם הזמרת רוסליה. הרומן של השניים החל ארבעה חודשים בלבד לאחר שהזמרת הצעירה והארוס לשעבר ראו אלחנדרו ביטלו את האירוסים אחרי שנתיים של זוגיות.
2 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
פתאום אנחנו חשים תחושת רעב. ג'רמי אלן ווייט
(צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)