חודשים לא קלים עוברים על סלין דיון (56), שמתמודדת עם תסמונת האדם הנוקשה (הפרעה נדירה המאופיינת בנוקשות שרירים מתקדמת ועוויתות), אך למרות הכאבים והקושי, בערב שישי האחרון זכינו לקאמבק מרגש במיוחד של הזמרת שהופיעה ליד מגדל אייפל בטקס הפתיחה של האולימפיאדה בפריז.
"אני מתכבדת להופיע הערב בטקס הפתיחה של פריז 2024 ומאושרת לחזור לאחת הערים האהובות עליי ביותר", צייצה דיון ב-X (טוויטר לשעבר). "ויותר מהכל, אני שמחה לחגוג את הספורטאים המדהימים האלה, עם כל סיפוריהם על הקרבה, נחישות, כאב והתמדה. כולכם הייתם כל כך מרוכזים בחלום שלכם, ובין אם תיקחו את המדליה או לא - אני מקווה שלהיות כאן אומר שהחלום שלכם התגשם. הלב שלי איתכם".
5 צפייה בגלריה
סלין דיון
סלין דיון
סלין דיון
(צילום: IOC via Getty Images)
את ההופעה של דיון שמרו לסוף הטקס וזה אכן היה הדובדבן שבקצפת. לבושה בשמלה מנצנצת של דיור, הזמרת האגדית ביצעה מחווה לאדית פיאף ונעלה רשמית את האירוע.
"אוקיי, אני רשמית דומעת לחלוטין לאחר ההופעה של סלין", צייצה מעריצה נלהבת, ואחר הוסיף: "ההופעה שלה הייתה אלוהית".
אתמול (שבת) נתפסה דיון בעדשת הפפראצי כשהיא צועדת ברחובות פריז, לבושה בג'ינס לבן, חולצה תואמת ובלייזר שחור, כשהיא נהנית מאהבת הקהל המורעפת עליה - ומחזירה אהבה בחזרה.
דיון נופפה למעריצים וסימנה לב עם ידיה לאזרחים הרבים שהבחינו בה והריעו לה - ונראתה המומה ואפילו מופתעת.
5 צפייה בגלריה
סלין דיון
סלין דיון
מלכה! סלין דיון
(צילום: BACKGRID)
5 צפייה בגלריה
סלין דיון
סלין דיון
שולחת אהבה למעריצים
(צילום: BACKGRID)
5 צפייה בגלריה
סלין דיון
סלין דיון
אייקונית!
(צילום: BACKGRID)
בדצמבר 2022 חשפה דיון כי אובחנה בתסמונת נדירה המכונה Stiff-Person Syndrome. בקול רועד מבכי פנתה למעריצים והודיעה כי היא לוקחת הפסקה משירה לזמן בלתי מוגבל כדי לטפל בעצמה.
בחודש יוני האחרון עלה לאוויר באמזון פריים הסרט "אני: סלין דיון", שבו היא למעשה מספרת ומשתפת בהרחבה על ההתמודדות שלה. "רגע השיא של הסרט מגיע בדקות הסיום שלו, והוא זה שמצדיק את ההפקה כולה", כתב אמיר בוגן בביקורת שלו ב-ynet. "לאורך כל הסרט דיון מתארת בקולה כיצד ה-SPS שינתה את חייה. קשיון השרירים שפגע ביכולתה ללכת באופן יציב וההתאבנות שלה גופה, ובעיקר ההכבדה על מיתרי הקול שלה שהגבילו את קיבולת הצלילים שהיא יכולה להפיק. אולם בחלקו האחרון של הסרט אנחנו נחשפים בעינינו להתקף שעובר עליה. מה שמתחיל בספזם בידה מתפתח במהירות לשיתוק".
בביקורת שכתב בוגן, הוסיף: "תיעוד ההתקף אינו קל לצפייה אבל הוא זה ששובר את האווירה הכללית של הסרט כביוגרפיה דוקומנטרית שגרתית על התמודדותה של אישה בגבורה עם כל האתגרים".
5 צפייה בגלריה
סלין דיון
סלין דיון
עדיין מחכים לך בישראל
(splashnews)