שנתיים לאחר שבית המשפט קבע כי הזמרת קלי קלרקסון תשלם לבעלה לשעבר ברנדון בלקסטוק 1.3 מיליון דולר, וחודשים ספורים לאחר שנקבע כי הוא חייב לכוכבת 2.6 מיליון דולר בעקבות חריגות כספיות שביצע כמנהל שלה, כעת קלרקסון הגישה מסמכים חדשים לבית המשפט בטענה כי הוא חייב לה הרבה יותר.
3 צפייה בגלריה
קלי קלרקסון
קלי קלרקסון
לא פראיירית. קלי קלרקסון
(צילום: GettyImages)
הזמרת טוענת כי בלקסטוק הפר את כללי העבודה מאז 2007 ב-Starstruck Management, חברה שהקים אביו בשנת 1988. בתביעה החדשה היא דורשת לקבל את כל הכספים שהחברה הרוויחה, לרבות עמלות, רווחים, מקדמות והפקות.
בריאן פרידמן, עורך הדין של בלקסטוק, מסר בתגובה: "זה פסול מוסרית, אתית ומשפטית לנסות לקבל כסף מבעלה לשעבר שלא רק עזר לה כמנהל אלא השתמש ברווחים לטובת ילדיהם ואורח חייהם בזמן שהיו ביחד".
בעלה לשעבר של הזמרת שימש כמנהל האישי שלה בין השנים 2017 ועד 2020, אז הגישה קלרקסון בקשה לגירושים. בלקסטוק מצידו, תבע אותה על סכום של 1.3 מיליון דולר בטענה כי ישנן עמלות שלא שולמו. בתגובה, קלרקסון הציגה מסמכים המאשימים את Starstruck Management בהפרת חוק סוכנויות הכישרונות.
במרץ 2022 ואחרי שנתיים של דיונים בבתי משפט, השניים חתמו סופית על הסכם הגירושים, שבו סוכם כי קלרקסון תיאלץ להעביר לבעלה לשעבר תשלום חד פעמי של 1.3 מיליון דולר. בנוסף, היא תשלם לו מדי חודש מזונות עבור שני ילדיהם, ריבר רוז (9) ורמינגטון אלכסנדר (7): בשנתיים הראשונות סוכם שהסכום יעמוד על 115 אלף דולר כל חודש, כשלאחר מכן יהיה מדובר בסך של 45,601 דולר לחודש, עד שלבנם הצעיר ימלאו 18.
3 צפייה בגלריה
קלי קלרקסון וברנדון בלקסטוק
קלי קלרקסון וברנדון בלקסטוק
נראה שנפלת על רודף בצע. קלרקסון ובעלה לשעבר ברנדון בלקסטוק
(צילום: GettyImages)
יש לציין כי למרות שקלרקסון תשלם סכום אסטרונומי של מזונות עבור הילדים, היא ובלקסטוק יחלקו עליהם משמורת אך בפועל הילדים יתגוררו איתה בלוס אנג'לס.
3 צפייה בגלריה
שלישייה מנצחת!
שלישייה מנצחת!
שלישייה מנצחת!
(צילום: אינסטגרם)