סופיה ריצ'י ובעלה, המפיק המוזיקלי היהודי אליוט גרינג', הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם בת בכורה. ביום שישי האחרון פרסמה ריצ'י תמונה של הרגליים הקטנות של בתה, וכתבה: "אלואיז סמנתה גרינג'. 24.5.2024 - היום הטוב ביותר בחיי".
3 צפייה בגלריה
סופיה ריצ'י אליוט גרינג'
סופיה ריצ'י אליוט גרינג'
אלואיז סמנתה גרינג'
(צילום: אינסטגרם)
הראשונה לברך הייתה כמובן אחותה הגדולה של סופיה, ניקול ריצ'י, שכתבה ברשתות החברתיות: "עכשיו יש לי א.ג מועדף חדש. סליחה אליוט", והתכוונה לראשי התיבות של אחייניתה החדשה - שתואמים לאלו של גיסה, אליוט.
"מזל טוב", בירכה כוכבת הריאליטי קיילי ג'נר, ולילי קולינס הוסיפה: "OMG, איזה שם. אני כל כך מתרגשת בשבילכם". גם אמילי רטאייקאוסקי הביעה התלהבות גדולה מהשם הנבחר, וכתבה אותו לצד שלושה לבבות. "מזל טוב", בירכה גם האמא לעתיד היילי בולדווין.
אביה של סופיה, הזמר האגדי ליונל ריצ'י, התראיין שבוע לפני הלידה למגזין Extra ואמר: "החיים שלי כל כך נפלאים עכשיו. התינוקת שלי אוטוטו יולדת".
3 צפייה בגלריה
סופיה ריצ'י ליונל ריצ'י
סופיה ריצ'י ליונל ריצ'י
ליונל ריצ'י והתינוקת שלו - סופיה ריצ'י
(צילום: Jamie McCarthy/GettyImages)
באפריל 2022 ואחרי שנה וחצי של זוגיות, ריצ'י אמרה "כן" להצעת הנישואים של גרינג'. השניים החלו לצאת חודשים ספורים לאחר שריצ'י ובן זוגה לשעבר סקוט דיסיק נפרדו.
שנה לאחר מכן, באפריל 2023, הודיעה ריצ'י כי סיימה את הליך הגיור בהצלחה - לקראת החתונה, שהתקיימה מאוחר יותר באותו החודש. "איזה יום קסום. אני רוצה להודות לחזן נתן לם שעזר לי במהלך מסע ההתגיירות. זו הייתה אחת מהחוויות הכי טובות בחיי. היום זה היום", כתבה בסטורי, וחתמה בחמישה מגני דוד. השניים נישאו בחתונה עמוסת סלבס ברביירה הצרפתית.
3 צפייה בגלריה
סופיה ריצ'י אליוט גרינג' חתונה
סופיה ריצ'י אליוט גרינג' חתונה
הורים טריים. סופיה ואליוט
(צילום: MEGA)