אן האת'ווי בת ה-41 חשפה כי עברה הפלה אי שם בשנת 2015, בזמן ששיחקה בהצגה Grounded, שבו גילמה אישה הרה הכורעת ללדת. בריאיון חשוף למגזין Vanity Fair סיפרה על הכאב הגדול שחוותה: "השתתפתי בהצגה והייתי צריכה ללדת על הבמה מדי ערב".
לא ברור מתי בדיוק האת'ווי עברה את ההפלה, אך בריאיון סיפרה על הקושי העצום בהעמדת הפנים: "זה היה יותר מדי עבורי, לשמור את זה בבטן, לעלות על הבמה ולהעמיד פנים שהכל בסדר. זה באמת כל כך קשה לרצות משהו ואז לתהות מה עשית לא בסדר".
3 צפייה בגלריה
אן האת'ווי
אן האת'ווי
אן האת'ווי
(צילום: Rick Kern/WireImage)
האת'ווי מסבירה שהחליטה לדבר על נושא ההפלות דווקא עכשיו, תשע שנים אחרי אותה תקופה, מכיוון שהרגישה שהוא לא מדובר מספיק: "חשבתי לעצמי, איפה המידע על זה? למה אנחנו מרגישות כל כך בודדות שלא לצורך? אנחנו לוקחות את זה על עצמנו, את הנזק הנורא הזה, אז החלטתי שאני הולכת לדבר על זה".
בשנת 2019 האת'ווי חשפה שהיא בהיריון שני, וסיפרה על הקשיים שעברה בדרך: "לכל מי שעוברת גהינום של עקרות והתעברות - בבקשה דעו לכן, זו לא הייתה דרך קלה באף אחד מההריונות שלי".
כעת היא מספרת: "מה שהכי שבר את ליבי ובמקביל נתן לי תקווה, היה שבמשך שלוש שנים לאחר מכן, כמעט מדי יום, נשים ניגשו אליי בדמעות ואני פשוט חיבקתי אותן. כל אחת סחבה את הכאב הזה לבד ופתאום הכאב כבר לא רק שלה".
3 צפייה בגלריה
אן האת'ווי
אן האת'ווי
גם אמיצה וגם יפה
(צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic)
באפריל 2016 האת'ווי ובעלה אדם שולמן הביאו לעולם את בנם הבכור ג'ונתן ובדצמבר 2019 הרחיבו השניים את התא המשפחתי והביאו לעולם את בנם השני ג'ק.
3 צפייה בגלריה
אן האת'ווי
אן האת'ווי
יש דיבור על ילד שלישי?
(צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)