ילדי שנות השמונים והתשעים, זה בשבילכם: השחקן ג'ליל וייט (47), לנצח סטיב ארקל החנון מהסדרה "אריזה משפחתית" התחתן עם בת זוגו ניקולטה רוהל בחתונת קאנטרי מפוארת בלוס אנג'לס.
מגזין People פרסם תמונות בלעדיות מהחתונה של השניים, שכללה שלושה תקליטנים, קייטרינג יוקרתי וריקוד שעליו עבד הזוג הטרי לצלילי השיר Ain't No Mountain High Enough.
"היו לנו שלושה די ג'אים בחלקים שונים מהחתונה ושלושתם היו פנומנלים", סיפר וייט. הכלה הנרגשת הוסיפה: "לאנשים היקרים לנו היה חשוב להיות נוכחים ולהרגיש שהם חלק ממשהו אינטימי". על פי הדיווחים, באירוע המצומצם שהתקיים בסוף השבוע האחרון נכחו כ-175 אורחים. לא ברור אם שחקני הסדרה האייקונית שבה וייט קיבל את תהילתו היו נוכחים.
וייט ורוהל הכירו בשנת 2020 במהלך מגפת הקורונה. עבור וייט, שהוא אבא לילדה בת 14, זוהי החתונה הראשונה.
2 צפייה בגלריה
ג'ליל וייט
ג'ליל וייט
ג'ליל וייט
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP)
כאמור, וייט התפרסם כשכיכב בסיטקום המצליח "אריזה משפחתית", שם גילם את דמותו של השכן המעצבן סטיב ארקל. הוא היה בן 13 בלבד כשנכנס לנעליה של הדמות האייקונית.
וייט הצטרף לסדרה במהלך העונה הראשונה ועד מהרה גנב את ההצגה והפך לכוכב הבלתי מעורער שלה - מה שלפי השמועות הכעיס את שאר השחקנים. למרות החיכוכים, הסדרה שודרה בהצלחה גדולה במשך תשע עונות, עד שירדה מהאוויר בשנת 1998. היא שודרה כמובן גם בישראל, בערוץ הילדים, ונחשבת לאחת התוכניות האהובות והזכורות של הערוץ מאותן שנים.
אחרי ירידת הסדרה מהאוויר, וייט המשיך להופיע באופן תדיר בטלוויזיה, לרוב בתפקידי אורח ודיבוב. בנובמבר הקרוב ייצא ספרו האוטוביוגרפי שזכה לשם ההולם "לגדול כארקל".
2 צפייה בגלריה
ג'ליל וייט
ג'ליל וייט
ד"ש למשפחת ווינסלו!
(צילום: RICHARD DREW\AP )