טקס פרסי האוסקר ה-96 נערך לפנות בוקר (ב') בהוליווד, וכמדי שנה מיטב הסלבס הכי גדולים, משופצים ונוצצים הגיעו לצעוד על השטיח האדום.
הראשונה שמשכה את תשומת הלב הייתה ונסה הדג'נס, שהגיעה עם בייבי באמפ לתפארת וצעדה עם חיוך קורן, אבל תכף נחזור אליה, כי תשומת הלב נלקחה ממנה לחלוטין ברגע שג'ון סינה עלה לבמה - עירום לחלוטין. זה כל מה שקרה מאחורי הקלעים בערב הכי נוצץ ויוקרתי בשנה.
8 צפייה בגלריה
ארנולד שוורצנגר דני דה ויטו
ארנולד שוורצנגר דני דה ויטו
התעלפנו בבית. ארנולד שוורצנגר ודני דה ויטו
(צילום: Kevin Winter/Getty Images)
נתחיל עם האיחוד שגרם לנו לצרוח בבית, ארנולד שוורצנגר ודני דה ויטו עלו ביחד לבמה ולקחו אותנו 36 שנה אחורה, לשנת 1988, אז יצא לאקרנים הסרט הקומי "תאומים" בכיכובם של השניים.
"ארנולד ואני כאן ביחד מסיבות ברורות מאוד", התלוצץ דה ויטו - ובזמן שהקהל היה משוכנע שהוא יתייחס לסרט "תאומים", המשיך: "שנינו ניסינו להרוג את באטמן".
השניים הבחינו במייקל קיטון, הלא הוא באטמן לשנת 1989, ושוורצנגר מיד פנה אליו: "יש לך הרבה מאוד אומץ להיות כאן היום", סיכם.
8 צפייה בגלריה
ארנולד שוורצנגר דני דה ויטו
ארנולד שוורצנגר דני דה ויטו
אנחנו מיד הולכים לצפות ב"תאומים". שוב.
(צילום: Myung J. Chun/Getty Images)
נעבור לחדשות המשמחות של הערב: ונסה הדג'נס (35) הגיעה לשטיח האדום כשהיא משוויצה בבייבי באמפ בשלב מתקדם מאוד.
הדג'נס ובעלה קול טאקר מצפים יחד לילד ראשון, שנה ושלושה חודשים לאחר שמיסדו את הקשר ונישאו במקסיקו.
8 צפייה בגלריה
ונסה הדג'נס
ונסה הדג'נס
בשעה טובה! ונסה הדג'נס
(צילום: Kevin Mazur/Getty Images)
כאמור, ג'ון סינה הצליח ברגע למשוך את כל תשומת הלב אליו כשעלה לבמה להכריז על הזוכים בקטגוריית עיצוב תלבושות. בשביל האירוניה, וכשהוא מסתיר את אזור חלציו במעטפה הקטנה, אמר ש"תלבושות הן אכן כל כך חשובות".
8 צפייה בגלריה
ג'ון סינה
ג'ון סינה
ג'ון סינה
(צילום: Kevin Winter/Getty Images)
רגע מביך מאוד נרשם בגזרתה הדקיקה של השחקנית וכוכבת הרשת ליזה קושי, שנפלה - או יותר נכון לומר התרסקה על השטיח האדום. קושי, כיאה לשחקנית שהיא, שמרה על קור רוח ונעזרה באנשי הצוות באזור כדי להתרומם על רגליה.
מה שגרם לנפילתה של הכוכבת היו כמובן העקבים העצומים שנעלה, אך כאמור היא לא התרגשה וצחקה מהתקרית, ומיד המשיכה להצטלם ולחייך למצלמות - כשהיא מקבלת עזרה מהסובבים כדי לשמור על יציבות.
למרות שהעולם כולו נחשף כבר מספר פעמים לזוגיות החדשה-ישנה של בראדלי קופר עם הדוגמנית ג'יג'י חדיד, גם הפעם החליט הכוכב ההוליוודי להגיע לטקס פרסי האוסקר עם אימו, גלוריה קמפאנו.
"היי גברת קופר, מה שלומך?", פנה אליה מנחה הערב ג'ימי קימל. "בראדלי מביא את אמא שלו לכל טקס פרסים. בשנה שעברה באוסקר, לטקס פרסי הטוני. זה מאוד מתוק אבל אני מניח שהשאלה המתבקשת היא כמה פעמים אפשר להביא את אמא בתור דייט - לפני שזה באמת יהפוך לרשמי שהוא יוצא עם אמא שלו?", שאל קימל. "אתה עובד עכשיו על סרט העוסק בפרויד?".
לטובת מי שלא הבין את הבדיחה - מייסד הפסיכואנליזה זיגמונד פרויד היה ידוע בכך שאהב וגם פחד מאוד מאימו. פרויד היה זה שגם הביא את המנוח "תסביך אדיפוס", המתייחס למצב שבו נער מפתח התאהבות בלתי מודעת לאימו".
8 צפייה בגלריה
בראדלי קופר
בראדלי קופר
לא בלי אמא. בראדלי קופר ואימו
(צילום: Christina House/Getty Images)
עם כל הכבוד לכוכבי הוליווד עטורי הפרסים, הכוכב האמיתי של טקס פרסי האוסקר ה-96 הוא לא אחר מאשר מסי הכלב, כוכב הסרט "אנטומיה של נפילה".
8 צפייה בגלריה
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
אנחנו שלולית! מסי, כוכב "אנטומיה של נפילה"
(צילום: רויטרס)
הכלבלב ההורס קיבל מקום כבוד משלו בקהל וברגע אחד הפך לכוכב הערב וכבש את הלבבות של כולם - בעיקר של ריאן גוסלינג, שניגש לערוך היכרות עם הכוכב הפרוותי. "למרות שהוא כלב, מסי נתן את הופעת השנה שלו ב'אנטומיה של נפילה'", הכריז קימל. "לא ראיתי שחקן צרפתי שאוכל את הקיא שלו מאז ג'רארד דפרדייה".
לפני הטקס נשאלה שוב ושוב השאלה האם מסי ישתתף באירוע הנוצץ והמעריצים הרבים שמחו לגלות שזה אכן קרה. "מה שחווינו כאן בארצות הברית, עם תשומת הלב שהוקדשה לכלב הזה ולמשחק שלו זה מעבר לכל הציפיות שלנו", סיכמה מאלפת הכלבים לורה מרטין.
רגע מחמם לב נוסף היה כשבילי אייליש ליטפה את מסי קרוב לעשר דקות. "הם חיבקו אחד את השנייה וליטפו. היה שם משהו. ואז בראדלי קופר נתקל בו במסדרון ומסי מיד עבר אליו", סיפרה מרטין.
"קן אשם": אמה סטון נקראה לבמה לאחר שהכריזו על זכייתה בפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר על תפקידה בסרט "מסכנים שכאלה". סטון הנרגשת מיהרה לבמה אך אז הרגישה כי הרוכסן של השמלה שלה עושה בעיות.
8 צפייה בגלריה
אמה סטון
אמה סטון
אוי לא! תקלת המלתחה של אמה סטון
(צילום: Myung J. Chun/Gettyimages)
"השמלה שלי הרוסה", צעקה. "אני חושבת שזה קרה בזמן שריאן גוסלינג הופיע עם 'אני רק קן'", האשימה. סטון הוסיפה ואמרה כי החשש שמשהו כזה יקרה הטריד את מנוחתה לילה לפני הטקס, וסיכמה: "כפי שניתן לראות, דברים כאלה קורים".
8 צפייה בגלריה
אמה סטון
אמה סטון
שרליז ת'רון נחלצה לעזרה
(צילום: Myung J. Chun/Gettyimages)
טקס האוסקר המלא והמתורגם ישודר מחר (ג') ב- yes MOVIES DRAMA