השחקן ג'וש רדנור (49), כוכב הסדרות "איך פגשתי את אמא" ו"פליישמן בצרות", התחתן עם בת זוגו ג'ורדנה ג'ייקובס (36) – כך בישר אתמול (ו') באינסטגרם.
הכוכב שיתף תמונות מהיום הגדול שנערך לפני כשבועיים, וכתב: "התחתנתי! לפני שבועיים, בסופת שלג 'קלה'. זה היה סוף שבוע נהדר, מרגש ומלא בשלג". כמו כל סלב ממוצע, רדנור הקפיד לתייג את נותני החסות של החתונה (שסיפקו את מקום האירוע, חליפה ותמונות) וחתם בתודה לאשתו הטרייה: "אני לא מאמין למזלי הענק והטוב שמאפשר לי לקרוא לאשה היוצאת דופן הזו אשתי".
לפי אתר New York Times, בני הזוג החליפו נדרים שכתבו בעצמם, ורדנור, שאלו נישואיו הראשונים, אמר: "אני מתבונן באינסוף של עינייך הירוקות, אני יודע שהסיבה שלא התחתנתי עד עכשיו לא הייתה בגלל שאני שבור. האמת היא שלא התחתנתי עד עכשיו כי חיכיתי לך".
עוקביו של השחקן לא פספסו את ההזדמנות והגיבו לו עם תמונות ומשפטים ברוח הסדרה המצליחה שבה כיכב, ביניהם: "סוף סוף מצאנו אותה", בבקשה ספר לנו איך מצאת אותה", "וכך, ילדים", "ילדים, אני עומד לספר לכם סיפור מדהים" וכמובן: "זה הולך להיות לג'נ... חכו לזה..."
השחקן והזמר בישר על האירוסים בנובמבר האחרון, במהלך הופעה שערך לקראת צאת אלבומו החדש. אחרי שביצע את אחד השירים, סיפר לקהל שכתב אותו לאחר שפגש את בת זוגו והוסיף: "בטוויסט לא צפוי, אנחנו מתחתנים".
השניים הכירו בשנת 2020 בסדנת מדיטציה, והוא סיפר שקול פנימי אמר לו: "זו היא, זו האישה שלך".
1 צפייה בגלריה
ג'וש רדנור
ג'וש רדנור
ג'וש רדנור
(צילום: AP)