4 צפייה בגלריה
קריסטין דייויס
קריסטין דייויס
"האינטרנט רוצה שתיראי כמו פעם". קריסטין דייויס
(צילום: Cindy Ord\GettyImages)
הקלישאה על כוכבות הוליווד שרודפות אחרי המראה הצעיר בעזרת טיפולים קוסמטיים אינטנסיביים כאלה ואחרים, היא נכונה מהסיבה שיש לה בסיס מציאותי: בתעשייה שמקדשת את הנעורים, נשים רבות (וגם גברים) מוצאות את עצמן במאבק על מקומן ואחת הדרכים שלהן לעשות זאת היא על ידי אותם טיפולים שונים, שלעיתים עושים עבודה לא רעה בשימור המראה אבל לא פעם גורמים לתוצאה ההפוכה – משווים לפנים מראה מאוד לא טבעי (ואפילו גרוטסקי) והופכים את הכוכבנית למושא לעג.
קריסטין דייויס (58), כוכבת הסדרה "סקס והעיר הגדולה" וסדרת ההמשך "פשוט ככה" חוותה זאת על בשרה, וההתמודדות לא הייתה פשוטה עבורה: "קשה כשמשווים אותך כל הזמן לגרסה הצעירה שלך, וזה מאתגר לזכור שאת כבר לא חייבת להיראות ככה", סיפרה דייויס בריאיון לאתר The Telegraph. "האינטרנט אולי רוצה שתיראי כמו פעם, אבל מצד שני הוא גם לא רוצה. הדעות חלוקות".
דיויס סיפרה שעשתה את מנת חלקה של בוטוקס ומילויים בפנים, אבל התוצאות לא תמיד היו אלו שקיוותה לקבל: "לפעמים זה היה טוב ולפעמים זה היה רע. נאלצתי להמיס אותם וספגתי הרבה לעג בגללם. הזלתי על כך הרבה דמעות, אלו היו תקופות מאוד מלחיצות עבורי".
דייויס מספרת גם שהרגישה שהציבור תוקף אותה על אותם טיפולים לא מוצלחים, למרות שהיה מדובר בעבודות של רופאים מקצועיים: "אנשים מאשימים אותנו באופן אישי כשהדברים האלו משתבשים". עוד אמרה הכוכבת שלא היה לה מושג שהיא נראית לא טוב, עד שכמה חברים כנים הושיבו אותה לשיחה: "במשך הרבה מאוד זמן, אף אחד לא סיפר לי שזה לא נראה מוצלח. אבל למזלי בסופו של דבר כמה חברים טובים אמרו לי את זה".
4 צפייה בגלריה
קריסטין דייויס
קריסטין דייויס
"אף אחד לא סיפר לי שזה לא נראה מוצלח"
(צילום: AP)
דייויס לא מבהירה מתי בדיוק כל זה קרה, אבל עם עליית העונה הראשונה של "פשוט ככה", שהחזירה את כוכבותיה, שרה ג'סיקה פרקר, סינתיה ניקסון ודייויס, לקדמת הבמה – שלושתן "זכו" להרבה ביקורות והערות על המראה שלהן, בעיקר לאור העובדה שרוב הציבור זוכר אותן בעיקר בתוך הנשים בנות ה-30 פלוס שהיו כשכיכבו בסדרת האם. העובדה שחלפו קרוב לעשרים שנה מאז שהסדרה ההיא שודרה – כנראה לא הייתה בתודעה של אלו שציפו שייראו כעת כפי שנראו כשנפרדנו מהן אז.
4 צפייה בגלריה
מתוך "פשוט ככה" - עונה 2
מתוך "פשוט ככה" - עונה 2
מתוך "פשוט ככה" - עונה 2
(צילום: באדיבות HOT ו-NEXT TV)
הכוכבת הרביעית של "סקס והעיר הגדולה", קים קטרל, התייחסה גם היא לנושא לאחרונה, כשבריאיון למגזין Sunday Times הבריטי, הזכירו לה שאמרה פעם: "אני מקבלת באהבה את השנים שחולפות, כי אני חושבת שזה מעניין יותר ככה. מצח נטול קמטים לא מספר לי שעברו עליו חיים". את הדברים האלו אמרה קטרל בריאיון בשנת 2011, וכעת כשנזכרה בהם אמרה בכנות: "כנראה אמרתי את זה כשהייתי בשנות ה-40 שלי. עכשיו כשאני בשנות ה-60, אני נלחמת בגיל בכל דרך אפשרית".
היא הוסיפה: "יש כל כך הרבה אפשרויות וטיפולים שעוזרים לגוף שלך להילחם בזקנה. יש מילויים, בוטוקס, כל כך הרבה דברים שאפשר לבדוק ולראות אם הם נכונים עבורך. אבל כן, חשוב להדגיש שצריך עבור זה את הכסף – וחשוב יותר, את הרופא הנכון. את עדיין רוצה להיראות כמו עצמך".
קטרל אגב, עלתה לכותרות לאחרונה לאחר שנודע שתתארח בפרק האחרון של העונה השנייה של "פשוט ככה", שעתידה לעלות במהלך החודש. קטרל החליטה שלא להצטרף לסדרה ההמשך, מה שגרר הרבה ידיעות וספקולציות על הריב המתמשך שלה עם שרה ג'סיקה פרקר וחוסר החיבה השורר ביניהן – אך כעת מתברר שהיריבות נדחקה הצידה לטובת הופעת האורח, שלפי הדיווחים תהיה קצרה וצולמה כשקטרל בנפרד, ללא אף אחת מכוכבות הסדרה לצידה.
4 צפייה בגלריה
קים קטרל
קים קטרל
"צריך את הכסף – וחשוב יותר, את הרופא הנכון". קים קטרל
(צילום: Dia Dipasupil\GettyImages)