בזמן שכל העיניים בהוליווד מופנות לקמיצות של בן אפלק וג'ניפר לופז, שכל יציאה שלהם מהבית מלווה בזום אין על האצבע כדי לבדוק אם הם מסתובבים עם טבעות הנישואים שלהם, נראה שאפלק מתחיל לאבד את הסבלנות - ואיך נאמר, בצדק.
אמש (ב') נתפס השחקן בעדשת הפפראצי מחוץ לביתו, כשצלם עקשן החליט להגזים עם הפלאשים - מה שגרם לכוכב ההוליוודי לאבד את השליטה. אפלק, שבדיוק היה ברכבו, ניסה לנסוע אך צלם הפפראצי מנע זאת ממנו, עד שלבסוף הוא יצא מהרכב כדי לנזוף: "תשמע בנאדם, אתה תגרום לי לעשות תאונה", הטיח אפלק. "אל תפעיל את הפלאשים שלך בזמן שאני נוסע בשביל הגישה שלי".
אפלק, שכידוע עובר תקופה לא קלה - לפחות בפן הזוגי והרכילותי, המשיך את השטיפה, ואמר: "אל תעשה את זה, זה מסוכן. אפילו לא יכולת לדעת במאה אחוז שזה באמת אני. אתה תגרום לתאונה".
4 צפייה בגלריה
בן אפלק
בן אפלק
מתוסכל. בן אפלק
(צילום: BACKGRID)
4 צפייה בגלריה
בן אפלק
בן אפלק
"זה מסוכן"
(צילום: BACKGRID)
אחרי שנזף ארוכות בצלם, אפלק נכנס לרכב ואז צלם אחר החליט להפעיל את הפלאש ולצלם גם הוא. "עצרו! זה מסוכן מה שאתם עושים, אתם מבינים את זה? אני לא יכול לראות לאן אני נוסע, אתה תגרום למישהו להיפגע! אלוהים ישמור, הבת שלי הולכת כאן. אם אתה תפעיל את האורות שלך אתה תסנוור אותה ותעמיד אותה בסכנה. אתה מבין את זה?".
נציין כי אפלק היה לבדו מאחר שלופז נמצאת בימים אלה בחופשה, סוליקו, באירופה. ואם כבר לופז והטיסה, נציין כי בימים אלה חרושת שמועות בדבר מצבה הכלכלי של הזמרת מציפות את אתרי הרכילות. יש הטוענים כי היא ספגה מכה כלכלית קשה לאחר שהחליטה לבטל את סיבוב ההופעות שלה מוקדם יותר החודש. במקרה (או שלא) אתמול נצפתה הזמרת הלוהטת כשהיא טסה במחלקת תיירים בטיסה מנאפולי לפריז.
כדי להרגיע - נעדכן כי על פי האתר Celebrity Net Worth שוויה של לופז מוערך ממש ברגעים אלה ב-400 מיליון דולר. לגבי הטיסה במחלקת תיירים - האם אתרי הרכילות בעולם חשבו על האפשרות שאולי היא נזכרה להזמין טיסה ברגע האחרון ולא היה מקום במחלקה העסקית? מעניין. נעקוב!
4 צפייה בגלריה
בן אפלק
בן אפלק
הגזימו עם הפלאשים
(צילום: BACKGRID)
4 צפייה בגלריה
בן אפלק
בן אפלק
השתזפת או שאתה סתם אדום מעצבים?
(צילום: BACKGRID)