5 צפייה בגלריה
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
האדם האהוב עליה ביותר. ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ז
(צילום: GettyImages)
ארבע שנים עברו מאז נחשף הרומן של ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ז, במהלכן שמה עלה לכותרות לא פעם בהקשרים לא מחמיאים: היא כונתה ה"מאהבת" - היות שהשניים ניהלו רומן מאחורי גבה של אשתו לשעבר, מקנזי, ושערורייה נוספת הייתה סביב אחיה, שהדליף הודעות טקסט אינטימיות שלה ושל בזוס תמורת 200 אלף דולר. אך לאורך כל השנים סאנצ'ז שמרה על שתיקה.
אתמול (ד'), בפעם הראשונה מאז נחשף הרומן, היא התראיינה ל-Wall Street Journal וסיפרה על החיים לצד המיליארדר ומייסד אמזון, אותו הגדירה כ"האדם האהוב עליה ביותר". בשיחה עם דרק בלסברג סיפרה איך זה להיות בת הזוג של אחד האנשים הפילנתרופיים ביותר בעולם ועל הרצון למזג בין חייהם המקצועיים והאישיים. "זו החוויה הכי משמעותית שחוויתי אי פעם. תמיד הייתה לי קריירה מאוד נפרדת מבן הזוג שלי, אבל עכשיו אני יכולה לעבוד ולהיות עם בן זוגי כל הזמן".
סאנצ'ז בת ה-53, מנחת טלוויזיה וזוכת פרס אמי, השיקה לאחרונה את חברת ההפקה Adventure & Fellowship, שהפיקה סרטים עבור חברת התעופה והחלל של בזוס. במקביל, בימים אלה היא עובדת על ספר ילדים חדש. "לחיות עם ג'ף זה כמו לקיים כיתת אמן כל יום. מה שהוא באמת לימד אותי בעיקר זה ניהול", אמרה. "אני מקיימת הרבה פגישות ותמיד הייתי הראשונה שמדברת במהלכן, עד שהוא אמר לי 'לא, לא, לא. את הבוסית. את מדברת אחרונה. את נותנת לכל השאר לדבר ורק אז את'. אני לא יודעת איך הוא עושה את זה".
לפני שנמשיך, נזכיר לרגע איך הכל התחיל: בינואר 2019 הודיעו ג'ף ומקנזי כי החליטו להתגרש. השניים הוציאו הוצעה מכובסת היטב וסיכמו כי הם עושים זאת בצורה חברית. שעות ספורות לאחר אותה הודעה חברית פורסמה הסיבה האמיתית לגירושים - הרומן שניהל בזוס עם סאנצ'ז, שכנה של בני הזוג. לורן הכירה את בזוס דרך מי שהיה בעלה, סוכן הטאלנטים ההוליוודי פטריק וויטסל. סאנצ'ז ו-וויטסל גרו סמוך לביתם של הזוג בזוס וסאנצ'ז הועסקה על ידי בזוס כטייסת מסוק וצילמה עבורו צילומי אוויר. "אנחנו אוהבים להיות ביד ואנחנו אוהבים לעבוד ביחד. הוא עוזר לי עם הספר, אנחנו טסים ביחד, אנחנו מתאמנים ביחד. אנחנו יחד על הזמן".
הזוגיות של בזוס וסאנצ'ז הפכה לאחת המדוברות והמסקרנות ביותר בעולם, מה שגרם ללורן להודות כי למרות האהבה הגדולה - החסרונות מאוד ברורים. "הייתי צריכה ללמוד לא להגיד דברים מסוימים ולא לפרסם דברים מסוימים ברשתות החברתיות וזה קשה. אני אדם מאוד פתוח. אני מדברת המון ואני אוהבת לספר את כל הסודות שלי. הייתי צריכה ללמוד שאני לא יכולה לעשות את זה. זה שיעור טוב. אני צריכה להיות יותר פרטית וקצת יותר בשליטה וזה בסדר".
5 צפייה בגלריה
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
למדה להיות יותר דיסקרטית
(צילום: AP)
מאז שהרומן של השניים יצא לאוויר העולם, בזוס וסאנצ'ז נתפסו בעדשת הפפראצי לא פעם כשהם מטיילים יחד מסביב לעולם. השניים תמיד נראים קרובים, מחובקים ומלאי אהבה. "בשבת טיפוסית אנחנו מבלים, אוכלים ארוחת ערב עם הילדים וזה תמיד כיף כי אתה אף פעם לא יודע לאן השיחה תוביל עם כל כך הרבה ילדים". זה הזמן לציין כי לשניים יש בסך הכל שבעה ילדים - לבזוס ארבעה ולסאנצ'ז שלושה. "אנחנו חבורת בריידי", הכריזה. "בכל יום ראשון בבוקר ג'ף מכין לנו פנקייקים. הוא קם מוקדם, מוציא את ספר הבישול של בטי קרוקר ואני תמיד אומרת לו 'אתה האיש הכי חכם בעולם, איך עוד לא שיננת את המתכון?', אבל הוא פותח את הספר בכל פעם כדי להוציא מנות מדויקות והוא מכין את הפנקייקים הכי טובים בעולם".
"רוב האנשים יופתעו לדעת שג'ף ממש מצחיק ויכול להיות מאוד מטופש", אמרה בחיוך. "הוא מצחיק אותי כל הזמן ויש לו צחוק מאוד ייחודי. בהתחלה זה היה לי מוזר אבל עכשיו זה גורם לי לחייך. כששמעתי לראשונה את הצחוק שלו אמרתי לעצמי 'וואו, מה זה?', אבל עכשיו אני אוהבת את זה. אם אנחנו במסיבה ואנחנו נפרדים לרגע כל מה שאני צריכה לעשת זה לחכות שנייה ואז אני ישר שומעת אותו צוחק וזה כאילו הוא שם. הוא כל כך שמח וזה נותן לי השראה. הוא הופך אותי לאדם טוב יותר בכל יום. הוא האדם הכי אוהב שאני מכירה".
5 צפייה בגלריה
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
ג'ף ולורן מסביב לעולם
(צילום: Mega)
כשנשאלה לורן על המשפחות המשולבות היא החמיאה דווקא לבעלה לשעבר. "הדוגמה הכי טובה שלי היא מערכת היחסים שיש לי עם אביו של בני הבכור, טוני גונזלס. למדתי איך להצליח בהורות המשותפת יחד איתו אז במקרה הזה יש לי יותר ניסיון ממה שיש לג'ף". ולורן לא אמרה זאת סתם. באוקטובר 2021 נתפסו בזוס וסאנצ'ז בעדש הפפראצי כשהם מבלים יחד עם גונזלס ואשתו, כשהארבעה בילו יחד ברחובות ניו יורק. "טוני ואשתו הם החברים הכי טובים שלי", אמרה, אך הבהירה שזה לא תמיד היה ככה ובהחלט היו חיכוכים בהתחלה. "זה לקח בערך חמש שנים עד שהפכנו להיות חברים טובים".
5 צפייה בגלריה
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
ג'ף בזוס לורן סאנצ'ז
מבלים עם האקס ואשתו
(צילום: mega)
בחודש שעבר התראיינו בזוס וסאנצ'ז ל-CNN, אז שיתף המיליארדר בתוכניות שלו לתרום את רוב הכסף שלו לפני מותו. כעת סאנצ'ז, שלא פעם נאלצה להתמודד עם שמועות כי היא איתו בשביל הכסף, התייחסה: "ג'ף תמיד אמר לי, מאז שהכרתי אותו, שהוא הולך לתרום את רוב הכסף שלו לפילנתרופיה. וזה לא מפתיע". רק כדי לסבר את האוזן, נזכיר כי פורבס העריך את הונו של בזוס ב-113 מיליארד דולר (נכון לעכשיו).
5 צפייה בגלריה
baby2baby
baby2baby
הכי מצחיק אותה
(צילום: Gettyimage)