כוכב "משחקי הכס" קיט הרינגטון כיכב עד לפני כחודש בהצגה Slave בווסט אנד בלונדון, אבל עושה רושם שהיו אנשים בקהל שפחות התעניינו בעלילה והגיעו במיוחד עבור השחקן, שהופיע על הבמה בעירום מלא.
אתר Daily Mail מדווח שבימים האחרונים הופצו ברשתות החברתיות תמונות וסרטונים של הרינגטון מסצינת העירום שלו, שאורכת כעשר דקות ובמהלכה הדמות שלו ושל אוליביה וושינגטון, בתו של השחקן דנזל וושינגטון, מקיימים יחסי מין. נראה שכמה מהסרטונים אף צולמו מהשורה הראשונה.
2 צפייה בגלריה
קיט הרינגטון
קיט הרינגטון
מצטערים, את התמונות תיאלצו לחפש בעצמכם. קיט הרינגטון
(צילום: Phillip Faraone/Getty Images)
תפאורת ההצגה כללה קיר של מראות שסיפק לצופים מבט מקיף ומלא על המתרחש על הבמה וככל הנראה גם סייעה לאלו שצילמו בהיחבא לקבל זווית טובה, לא משנה היכן ישבו באולם.
הצילומים נעשו למרות האיסור המוחלט שהטיל התיאטרון והקהל אף נדרש לכבות את מצלמות הטלפונים הניידים שלהם עם מדבקות כדי למנוע זאת. אגב, מקרה דומה קרה גם לשחקן ג'סי וויליאמס ("האנטומיה של גריי"), שלפני כשנתיים הופיע בעירום בהצגה Take Me Out בברודווי וצולם גם הוא על ידי אנשים בקהל שהפיצו את תמונותיו.
לאחר שההצגה של הרינגטון עלתה לבמות לפני שלושה חודשים, הוא סיפר שחוויית העירום לא נעימה לו כל כך: "חשבתי שזה יהיה משחרר, וזה ממש לא ככה. כל לילה אני מבועת, כל לילה", אמר לאתר Daily Mail.
יחד עם זאת, הוא לא נמנע מלהמשיך להתפשט מול המצלמות. באחת הסצינות בעונה החדשה של הסדרה "התעשייה", הרינגטון יוצא מהבריכה בעירום וחושף ישבן. הוא הבהיר בריאיון ל-GQ שמדובר בישבנו האמיתי: "זה הייתי אני. אני מתאמן במכון כושר עבור הראש בכול מקרה, אבל כשידעתי שאני עומד להראות את הישבן, אמרתי לעצמי 'טוב, השבוע אני עושה סקוואטים'" .
אם זכורה לכם גם סצינת עירום שלו ב"משחקי הכס", אתם לא טועים – אבל שם היה מדובר בכפיל: "כשהגיע הזמן לצלם הייתי עם קרסול שבור, אז בפעם היחידה שבה רואים את התחת שלי, הוא לא שלי".
2 צפייה בגלריה
קיט הרינגטון
קיט הרינגטון
קיט הרינגטון
(צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for Louis Vuitton)