בשורות רפואיות לא פשוטות מגיעות מקריס ג'נר (68): כוכבת הריאליטי ואמא של משפחת קרדשיאן-ג'נר תעבור ניתוח להסרת השחלות, כך היא בישרה לבנותיה בפרק של "הקרדשיאנס" ששודר אתמול (ד').
ג'נר כינסה את קים, קלואי וקנדל (קיילי, קורטני ורוב לא היו נוכחים) ואמרה: "רציתי להגיד משהו שלא סיפרתי לכן עדיין. אתן יודעות שעשיתי בדיקה, והם מצאו ציסטה וגידול קטן מעל השחלה שלי. הרופאה אמרה שצריך להסיר את השחלות שלי".
ג'נר הוסיפה: "זה מעציב אותי כי הן היו שימושיות איתכן", ולאחר מכן אמרה בפרטיות למצלמה: "אני רגשנית לגבי זה כי שם נוצרו כל הילדים שלי ושם הם גדלו בבטן שלי, כך שזה מקום קדוש עבורי".
2 צפייה בגלריה
קלואי קרדשיאן
קלואי קרדשיאן
קריס ג'נר עם בנותיה, קורטני, קלואי וקים קרדשיאן
(צילום: Gettyimages)
לאחר מכן בפרק קים אמרה לצופים: "לעבור ניתוח ולהסיר את השחלות שלך זה עניין גדול. עצוב לי בשבילה, אני לא יכולה לתאר לעצמי להיות במצב כזה וכמה מפחיד לעבור את זה".
בהמשך היא גם סיפרה את החדשות לקורטני בשיחת ווידיאו, שאמרה למצלמה: "זה הכוח הנשי שלך, אבל זה לא אומר שזה משנה את מי שהיא או את מה שהיא עברה. אבל אני מבינה את ההרגשה הסנטימנטלית שלה".
קנדל מצידה, הייתה ריאליסטית ואמרה למצלמה: "אני מבינה למה היא מרגישה ככה, וזה עצוב כי היא הביאה את כל הילדים שלה לעולם. אבל יחד עם זאת, איזה צורך יש לנו בהן? אם הן עלולות לסכן אותך, צריך להעיף אותן".
קריס מצידה, ניסתה להרגיע את בנותיה: "אם עברתי את החלפת הירך, אני אעבור גם את זה. ההרדמה לא מפחידה אותי ויש לי את הרופאה הכי טובה בעולם. אבל כשהולכים לעשות את זה, זה ממש אמיתי". היא גם אמרה בדמעות: "זה גם העניין של להתבגר וזה סימן שסיימתי את החלק הזה בחיים, פרק שלם שנסגר. זה כל כך עצוב".
בסופו של דבר, קים ניסתה לשפר את מצב הרוח והתבדחה: "שנעשה מסיבת פרידה לשחלות? ונאכל אוכל בצורה שלהן?".
2 צפייה בגלריה
רפואה שלמה!
רפואה שלמה!
רפואה שלמה!
(קרדיט: Gettyimages)