האם לשחקן טובי מקגווייר יש חברה חדשה? זה מה שמדורי הרכילות בחו"ל טוענים, לאחר שהשחקן נצפה מבלה במסיבה עם הדוגמנית לילי צ'י. בין השניים מפרידות כמה שנים טובות, או שאולי יותר נכון להגיד כמה עשורים טובים: מקגווייר בן 49 בעוד שצ'י רק בת 20. חישוב מהיר מעלה שכשהסרט "ספיידרמן" הראשון בכיכובו יצא – צ'י עוד לא נולדה.
השניים הגיעו ביחד למסיבת יום העצמאות האמריקני שערך איש העסקים מייקל רובין בהמפטונס. הם נצפו צמודים כל הערב ועזבו ביחד, בזמן שמקגווייר מחבק אותה מאחורה.
2 צפייה בגלריה
טובי מגווייר לילי צ'י
טובי מגווייר לילי צ'י
הזוג המוזר. טובי מקגווייר ולילי צ'י
(צילום: BlayzenPhotos / BACKGRID)
2 צפייה בגלריה
טובי מגווייר לילי צ'י
טובי מגווייר לילי צ'י
אז ראית את "ספיירדמן" הראשון?
(צילום: BlayzenPhotos / BACKGRID)
במסיבה, שהייתה על טהרת הצבע הלבן, היה גם ליאונרדו דיקפריו, חברו הטוב של מקגווייר ועוד שחקן שנושק לחמישים וחובב דוגמניות שצעירות ממנו בהרבה. בת זוגו של דיקפריו, ויטוריה סרטי (26) לא הייתה איתו, אבל אלו שכן היו וחגגו הם קים וקלואי קרדשיאן, טום בריידי, אמילי רטקויבסקי, וויני הרלו, קמילה קביו ודרייק.
מקגווייר היה נשוי למעצבת התכשיטים ג'ניפר מייר (47) במשך תשע שנים עד שהתגרשו בשנת 2016. יש להם שני ילדים משותפים. לאחר מכן הוא יצא במשך שלוש שנים עם הדוגמנית טטיאנה דיאטמן (32).
צ'י התארחה בסדרות כמו "דרדוויל" ו"ניו אמסטרדם", ודיגמנה עבור מותגים כמו קלווין קליין, פנדי ודיור. היא גם יוצרת תוכן עם 1.5 מיליון עוקבים באינסטגרם – ואפילו הייתה מועמדת בקטגוריית פריצת היוטיוב הטובה בפרסי "שורטי" בשנת 2020. היא לא רק עובדת אלא גם סטודנטית – באוניברסיטת קולומביה, לא פחות.