הנרי קאוויל (40) ובת זוגו נטלי ויסקוזו (34) עומדים להפוך להורים, כך אישר אתמול (ב') השחקן בבכורת הסרט "היחידה ללוחמה לא ג'נטלמנית" שנערכה בלונדון. "אני נרגש מאוד, נטליה ואני מאוד מתרגשים", אמר בריאיון ל- Access Hollywood על השטיח האדום. הוא לא פירט באיזה חודש ויסקוזו ואם הם מצפים לבן או בת.
קאוויל הודיע לראשונה על הזוגיות שלו באינסטגרם לפני שלוש שנים בדיוק, בעזרת תמונה שבה הוא ונטלי משחקים שח-מט, וכתב: "כך אני נראה בטוח בעצמי, רגע לפני שאהובתי היפה והחכמה נטלי מביסה אותי".
את הופעת הבכורה הציבורית שלהם הם עשו רק שנה וחצי לאחר מכן, באוקטובר 2022, בפרמיירת הסרט "אנולה הולמס 2" שבכיכובו.
מקורב לשניים סיפר שהם הכירו כמה שנים לפני כן, אבל החלו לצאת ביחד רק בתקופת הקורונה: "הרומנטיקה לא פרחה ביניהם מיד, אבל הם שמרו על קשר. למרות ההגבלות, נטלי טסה מארצות הברית לבריטניה כדי להיות עם הנרי וכך הם הצליחו להסתיר זאת מכולם".
2 צפייה בגלריה
הנרי קאביל נטלי ויסקוזו
הנרי קאביל נטלי ויסקוזו
מצפים. הנרי קאוויל ונטלי ויסקוזו
(צילום: Scott A Garfitt/Invision/AP)
האב לעתיד דיבר על נושא הילדים כבר בשנת 2017, כשהיה בן 33, אז אמר: "אם יהיו לי ילדים, אני רוצה להיות מסוג האבות שמתרוצצים אחריהם. ואם יהיו לי ילדים, אפילו עכשיו כשזה כבר מתחיל להיות די מאוחר, אני רוצה להיות אבא בריא ובכושר, שלא אצלע ואאלץ לנוח כדי להסדיר את הנשימה".
ומה לגבי ויסקוזו? היא עובדת כיום בתפקיד בכיר בחברת תקשורת, אבל אם נהגתם לצפות בערוץ MTV, בריאליטי "16 מתוק" אולי נתקלתם בפרק בכיכובה. מדובר על סדרה שבה עקבו בכל פרק אחרי נערה אחרת שעומדת לחגוג את יום הולדתה ה-16. הבנות, שהגיעו לרוב ממשפחות עשירות, תכננו את מסיבת יום הולדתן שבאופן מתבקש – היו לרוב מוגזמות וראוותניות במיוחד. ויסקוזו, שאביה היה איש חיי לילה מצליח, כיכבה באחד הפרקים.
בעבר היא עבדת בחברת ההפקה שהפיקה כמה מסרטיו של קאוויל, ביניהם "איש הפלדה" ו"אנולה הולמס" הראשון.
2 צפייה בגלריה
הנרי קאביל
הנרי קאביל
יהיה אבא חתיך. הנרי קאוויל
(צילום: Andy Kropa/Invision/AP)