5 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
בליווי אורח מיוחד ומסתורי. ריהאנה
(צילום: AP)
בראיונות שערכה ריהאנה בשבוע האחרון לקראת הופעת הסופרבול שלה שנערכה אמש (א'), היא רמזה שייתכן ויהיה איתה אורח על הבמה: "אני שוקלת להביא איתי מישהו, אני לא בטוחה. נראה", אמרה.
המעריצים פצחו במשחקי ניחושים והשערות, ושמותיהם של שלל כוכבים ששיתפו עם הכוכבת פעולה בעבר נזרקו לאוויר, החל מג'יי זי ועד דרייק ואמינם. בסופו של דבר אף אחד מהם לא היה שם - ריהאנה הייתה לבדה על הבמה, לפחות למראית עין – שכן באמת היה עמה אורח מיוחד, רק שלא היה מדובר בזמר מצליח אלא בתינוק שעדיין לא נולד.
מהרגע שריהאנה עלתה לבמה, הוצפו הרשתות החברתיות בציוצי גולשים שתהו אם ייתכן שהיא בהיריון, והיה נראה שהעיסוק בנושא אף גונב את הפוקוס מההופעה עצמה. זמן קצר לאחר סיומה, נציג מטעם הכוכבת אישר את החשדות ובישר שהיא ובן זוגה הראפר אייסאפ רוקי אכן מצפים לילדם השני – 9 חודשים לאחר שהפכו להורים לבנם הראשון.
5 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
ריהאנה
(צילום: AP)
ריהאנה ורוקי אייסאפ הפכו לזוג בשנת 2020 והודיעו שהם מצפים לילדם הראשון בינואר 2022. לאחר מכן האמא לעתיד התגאתה והשוויצה בבטנה ההולכת וגדלה, ולכל אירוע שאליו הגיעה, הקפידה לעטות על עצמה לוק חושפני במיוחד שלא השאיר מקום לשאלות. "אני מקדמת את הרעיון של להיות סקסית", הסבירה בריאיון. "כשנשים נכנסות להיריון, החברה גורמת להן להרגיש שהן צריכות להסתתר ושהן לא סקסיות כרגע, ואני לא מאמינה בשטויות האלה". היא הוסיפה: "לכן אני מנסה כרגע דברים שלפני ההיריון אולי לא היה לי האומץ לנסות. ככל שהבגד יותר קטן, גזור ועם רצועות – יותר טוב עבורי".
5 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
"מקדמת את הרעיון של להיות סקסית"
(צילום: GettyImages)
בנם הבכור של השניים, ששמו עדיין לא ידוע, נולד במאי 2022. באחד הראיונות שערכה לפני ההופעה הגדולה, ריהאנה סיפרה על ההחלטה לעשות אותה: "חשבתי לעצמי, אני בדיוק אחרי לידה, האם אני באמת צריכה לעשות החלטות כאלו חשובות כרגע? אולי אתחרט על כך. כשאת הופעת לאמא, משהו קורה שגורם לך להרגיש כאילו את יכולה להשתלט על העולם, שאת יכולה לעשות כל דבר. והסופרבול הוא הבמה הגדולה בעולם אז עד כמה שזה מפחיד, יש משהו מרגש מאוד באתגר כזה. חשוב שהבן שלי יראה אותי עושה את זה".
ומה לגבי ההופעה עצמה? הדעות לגביה היו חלוקות, היו גולשים שהיללו את הכוכבת ונהנו משרשרת הלהיטים שביצעה בעוד שאחרים התאכזבו מההופעה חסרת האנרגיה וחשו שהיא לא נתנה 100 אחוז מעצמה.
5 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
ריהאנה בהופעת הסופרבול
(צילום: AP)
יש לציין שעד לאחרונה ריהאנה הייתה בפסק זמן מוזיקלי ארוך – אלבומה האחרון Anti יצא לפני כ-7 שנים ומאז היא התמקדה באימפריית ההלבשה והקוסמטיקה שלה. מוקדם יותר השנה הוציאה שני שירים שנכללו בפסקול הסרט "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח", ולמרות שהסינגל המוביל Lift Me Up קיבל מועמדויות לגלובוס הזהב ולאוסקר, שני השירים לא נחשבים למוצלחים במיוחד, ובטח לא ככאלו שסיפקו את התיאבון של המעריצים שהשתוקקו למוזיקה חדשה ממנה. לכן בהופעה אמש נתלו הרבה תקוות והיו שמועות על כך שאחריה היא תודיע על אלבום חדש או סיבוב הופעות. בסופו של דבר הבשורה הגדולה התבררה כאמור לא כמקצועית – אלא כאישית, וכרגע לא נראה שהכוכבת אכן תחזור בקרוב לפעילות מוזיקלית. משמח עבורה, אולי מאכזב מעט עבור המעריצים.
ההופעה אגב כללה רגע משעשע במיוחד שבו היא לקחה רגע להתאפר במהלך השיר, לא מכיוון שחששה ללוק שלה אלא יותר לקדם את ליין הקוסמטיקה שלה. אשת עסקים עד הסוף.

5 צפייה בגלריה
בקרוב הורים לשניים! ריהאנה ואייסאפ רוקי
בקרוב הורים לשניים! ריהאנה ואייסאפ רוקי
בקרוב הורים לשניים! ריהאנה ואייסאפ רוקי
(צילום: GettyImages)