3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
לא פשוט להיות אמא לארבעה. קים קרדשיאן וילדיה
(צילום: אינסטגרם)
"יש לילות שאני בוכה עד שאני נרדמת - בקטע של כאילו 'מה קרה הרגע?", סיפרה כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן בפרק חדש לפודקאסט On Purpose, שצפוי לעלות לאוויר במלואו בימים הקרובים.
בקטע קצר בן שתי דקות ש"דלף" החוצה, דיברה קרדשיאן בפתיחות על הקושי בלהיות אמא יחידנית לארבעה ילדים וציינה כי לא משנה כמה אנשים חושבים שהם מכינים את עצמם לרגע זה - זה פשוט לא נכון.
"איך חשבת שההורות תהיה - לעומת מה שהיא באמת", שאל מארח הפודקאסט ג'יי שאטי, וקרדשיאן השיבה: "כולם אומרים שהימים ארוכים והשנים קצרות - וזו האמירה הכי נכונה", אמרה. "אז כשאתה בתוך זה, אני מתכוונת במיוחד כשהם תינוקות ואתה מאכיל אותם, זה טירוף. זה פשוט כאוס. נגיד הבקרים שלי, אין לך מושג מה קורה. אני תמיד צריכה לסדר את השיער של הבנות שלי, וזה חייב להיות מושלם וזה חייב להיות בצורה מושלמת, וילד אחר צריך שאני אנעל לו נעליים והם כולם צריכים אותך. זה פשוט טירוף אחד גדול".
קרדשיאן הוסיפה: "אני חושבת שההורות זה הדבר שהכי לימד אותי על עצמי. זה הדבר הכי מאתגר. אתה יודע - עם כל מצבי הרוח. לפעמים הם רבים ואין שם אף אחד מלבדי - שצריכה לשחק את השוטר הטוב והשוטר הרע אז זה לגמרי אתגר. אין שום דבר שיכול להכין אותך לזה. כל מי שאומר שהוא מחכה לחסוך כסף לפני שיהיו לו ילדים או שהוא רוצה לקנות בית לפני הילדים - לא איכפת לי כמה זמן אתם מחכים, לא איכפת לי למה אתם מחכים, אתם לעולם לא תהיו מוכנים - אבל אתם תפתרו את זה וזה יספר לכם כל כך הרבה גאווה, שהצלחתם לפתור את זה ושעברתם את היום. ולפעמים זה שעה אחרי שעה שאתם מנסים להבין אם תשרדו, אבל זה מלמד אותך כל כך הרבה על עצמך. יש רגעים שאתה לא חופף את השיער שלך ימים ויש עליך פליטות ואתה לובש את אותה הפיג'מה ואין שום דבר שיכול להכין אותך לדבר הזה. זו העבודה הכי מאתגרת ומתגמלת בעולם".
3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
בחגיגות יום ההולדת של בנה סאלם
(צילום: אינסטגרם)
רגע לפני שתעזבו הכל כדי להציע לקימי סיוע, נציין כי בחודש אוגוסט האחרון פרסם אתר kidspot כי לקרדשיאן יש צוות מטפלות שלם הזמין לבני המשפחה 24 שעות ביממה. "כל אחת מהמטפלות מרוויחה משכרות של כ-100 אלף דולר", סיפר מקור יודע דבר לאתר. "השגרה של בני המשפחה מאוד עמוסה ואין ספק שהם צריכים מטפלות", הבהיר.
כמו כן, דו"ח שפרסם ה"סאן" בשנת 2020 חשף כי לכל אחד מילדיה של קים יש מטפלת צמודה, בנוסף לזה ישנם אנשי צוות נוספים בהם מורים וסטייליסטים שעוזרים לטפח ולטפל בילדיהם. "הנוכחות של המטפלות בבית מסביב לשעון מאפשרת לקים להיות לפחות רבע שעה רצוף עם כל אחד מילדיה".
3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
"יש לך עוד 14 דקות, קדימה". קים וסיינט
(צילום: אינסטגרם)