3 צפייה בגלריה
הילארי סוונק פיליפ שניידר
הילארי סוונק פיליפ שניידר
בהיריון ראשון. הילארי סוואנק
(צילום: GettyImages)
השחקנית המוערכת וזוכת שני פרסי אוסקר הילארי סוואנק הודיעה אתמול (ד') שהיא נמצאת בהיריון ראשון, וכי היא ובעלה, איש העסקים פיליפ שניידר, מצפים לתאומים.
סוואנק בת ה-48 בישרה את החדשות המשמחות כשהתארחה בתוכנית Good Morning America, שם סיפרה: "אני עומדת להפוך לאמא, וזה משהו שאני מצפה לו כבר הרבה זמן. ולא מדובר רק בתינוק אחד אלא בשניים. אני לא מאמינה. כל כך נחמד שאני יכולה לדבר על זה ולחלוק את זה". סוואנק אישרה למנחים שההיריון נמצא בשלב מתקדם מספיק על מנת שתרגיש בנוח לחשוף אותו לעולם.
מאוחר יותר הכוכבת התארחה בתוכנית נוספת, Live With Kelly and Ryan, וסיפרה גם שם על ההיריון וכינתה אותו "נס גדול, ברכה גדולה". עוד סיפרה הכוכבת שבמשפחה שלה ושל בעלה יש היסטוריה ארוכה של תאומים.
3 צפייה בגלריה
הילארי סוונק
הילארי סוונק
יש היסטוריה משפחתית של תאומים. הילארי סוואנק ובעלה פיליפ שניידר
(צילום: GettyImages)
סוואנק ערכה את סבב הריאיונות במסגרת קידום סדרת הטלוויזיה החדשה שלה Alaska Daily, שהיא מפיקה וגם מככבת בה, וסיפרה ששמרה על ההיריון בסוד במהלך הצילומים, מה שהיה לא פעם מאתגר עבורה: "הבגדים שלבשתי הפכו לצמודים מדי, אז נאלצתי לגזור את הג'ינס שלי. בפעם אחרת לבשתי ז'קט שלא הופיע בשוט אחר, והם אמרו שאין המשכיות. עניתי להם שלדעתי זה עובד, והם אמרו 'זה לא'. בסוף אמרו לי, 'את המפיקה אז את יכולה לעשות את זה, אבל זה מוזר'".
כמתבקש, סוואנק הודיעה על ההיריון גם ברשתות החברתיות ופרסמה סרטון בו היא מצביעה על בטנה ההיריונית לצד הכיתוב המשעשע: "בקרוב, הקרנה כפולה!".
סוואנק ושניידר התחתנו בשנת 2018 אחרי שנתיים של זוגיות. לפני כן היא הייתה נשואה לשחקן צ'אד לאו במשך 10 שנים עד שהתגרשו בשנת 2007.
סוואנק היא מקרה מעניין בהוליווד – מצד אחד היא שחקנית מוערכת ועסוקה מאוד, מצד שני, רוב הפרויקטים שלה לא זכו להצלחה גדולה. היא התחילה את דרכה בראשית שנות ה-90 בסרטים כמו "באפי קוטלת הערפדים" ו"הקראטה קיד הבא". היא הצטרפה לסדרת הלהיט "בוורלי הילס 90210" בעונתה השמינית, אך פוטרה ממנה לאחר שבועות ספורים בטענה שהדמות שגילמה, של אמא רצינית וחד הורית, לא התאימה לרוח הסדרה. לא נעים, אבל סוואנק צחקה כל הדרך אל במת טקס האוסקר כששנה לאחר מכן זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על הסרט "בנים אינם בוכים". חמש שנים לאחר מכן, בשנת 2004, היא הוסיפה לארון הפרסים פסלון אוסקר נוסף על הסרט "מיליון דולר בייבי".
לאחר מכן השתתפה בסרטים כמו "הדליה השחורה", "נ.ב. אני אוהב אותך", "אמליה" ו"משחקי ציד" שזכו להצלחה פושרת ובסדרות כמו Trust ו"הרחק" שבוטלו לאחר עונה אחת בלבד.
3 צפייה בגלריה
הילארי סוונק
הילארי סוונק
מזל טוב לאמא לעתיד!
(צילום: GettyImages)