3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
קפצה ממסיבת בר מצווה למסיבת חג מולד. קים קרדשיאן
(צילום: Backgrid)
בימים האחרונים העולם היה עסוק בגמר המונדיאל, אצלנו עמלו על הכנת סופגניות ולביבות, אבל למשפחת קרדשיאן הייתה סיבה נוספת לחגיגה: מייסון דיסיק, בנם של קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק הגיע לגיל מצוות וביום שבת נערכה לו חגיגת בר מצווה במועדון הוליוודי בלוס אנג'לס, אליה הגיעו כל בני המשפחה – כולל כמובן הוריו הפרודים.
בין הנוכחים היו סבתא קריס ג'נר, הדודות קים קרדשיאן (שהמשיכה אחר כך למסיבת חג המולד המוקדמת של ג'ניפר לופז ובן אפלק), קלואי קרדשיאן, קנדל ג'נר וקיילי ג'נר וגם רוב בני הדודים. לעומת זאת, טראוויס ברקר, בעלה החדש של אמו, לא הגיע לפי הדיווחים, אולי כדי למנוע אי-נעימות מסוימת. אתר TMZ מדווח שהאירוע עבר בשלום גם מבחינתם של דיסיק וקרדשיאן, שהסתדרו היטב. על קניה ווסט מן הסתם, אין מה לדבר (ואולי חבל שכך, בכל זאת, אנחנו חובבי דרמות).
אם תהיתם לעצמכם למה מייסון דיסיק חוגג בכלל בר מצווה, אז התשובה לכך היא שאמנם אמו לא יהודיה אבל אביו כן, ולמרות שהדת לא ממש מכירה בכך, מבחינתנו (וגם מבחינת הקרדשיאנז) – מי שבא ברוך הבא וכל סיבה לחגיגה היא מוצדקת ומבורכת.
3 צפייה בגלריה
מייסון דיסיק
מייסון דיסיק
חתן בר המצווה. מייסון דיסיק (משמאל)
(צילום: Backgrid)
בדרך כלל אירועי המשפחה המפורסמת מתועדים באופן נרחב ברשתות החברתיות, אבל הפעם נשמר שקט יחסי ובני המשפחה העלו תמונות שלא הסגירו הרבה. בניגוד לרובם, מייסון מעדיף לשמור על פרופיל נמוך ולא להיחשף יותר מדי, כך שייתכן וזו הייתה אחת הסיבות לתיעוד המינימלי והלא אופייני של האירוע. יחד עם זאת - לא מן הנמנע שנזכה לסיקור נרחב בתוכנית הריאליטי שלהם. בינתיים, במקום תמונות מנקרות עיניים, המשפחה הסתפקה בעיקר בלברך את חתן בר המצווה בסטוריז, כמו קלואי קרדשיאן שכתבה לו: Mazel Tov Mason!!!.
על חוסר התיעוד פיצו צלמי הפפראצי שהמתינו מחוץ למקום האירוע וצילמו את האורחים, ששמרו רובם על לוק שמרני במיוחד, שלא לומר משעמם, על טהרת הצבעים השחורים. דווקא אמו של החתן הייתה יוצאת דופן בכך שהגיעה בבגד עם מחשוף עמוק שייתכן והייתה מביכה כל ילד בר-מצווה אחר, אבל במקרה של מייסון דיסיק – סביר להניח שהוא כבר התרגל.
3 צפייה בגלריה
קורטני קרדשיאן
קורטני קרדשיאן
מחשוף אשר הולם את האירוע. קורטני קרדשיאן
(צילום: Backgrid)
יום ההולדת עצמו חל כמה ימים לפני המסיבה, ב-14 בדצמבר – תאריך לידה שמייסון חולק עם אחיו הקטן ריין. קים כתבה לו באותו יום: "הגיע היום שבו אתה כבר יותר גבוה ממני. אני אוהבת את מי שאתה וכל כך גאה בך מייסון. ברוך הבא לשנות העשרה שלך, יום הולדת שמח". כמובן שגם ההורים הנרגשים בירכו, דיסיק כתב לו: "יום הולדת שמח לחצי הטוב יותר שלי. אוהב אותך מייסון", וקרדשיאן כתבה לשני בניה: "ה-14 בדצמבר, אחד הימים הטובים בחיי. פעמיים ולנצח, ילדי יום ההולדת שלי".
כאמור, יהדותו של מייסון מגיעה מצד אביו סקוט, שהראה לא פעם זיקה גדולה לדת - בשנת 2016 ביקר בישראל והתפלל בכותל, בפסח האחרון הוא שיתף את עוקביו בתמונות מארוחת ליל הסדר בה נכח ואפילו בסרטון בה שר את שירי החג וגם תועד לא פעם עונד שרשראות של מגן דוד. לאחר חגיגות הבר מצווה של מייסון, דיסיק פרסם תמונה של בנו הצעיר ריין וכתב: "אחד עבר, עוד אחד בדרך".