הקומיקאית בריטני שמיט התארחה אמש (ד') בפודקאסט "זה הכי גרוע" של בריטני פורלן וסיפרה על האקס, השחקן המושמץ ארמי האמר, ועל כך שהוא "סימן" אותה כבר בדייט הראשון.
"בלילה הראשון שבילינו יחד ארמי העניק לנו קעקועים", סיפרה שמיט לפורלן ההמומה. "הם על היד שלי. הוא הזמין מכשיר מקעקע ופשוט התחיל לקעקע אנשים זרים וכינה זאת 'דיו קניבל'. הוא חשב שזה מצחיק ואני הצעתי שלא ייתפס על זה, אבל כן - עשינו קעקועים בדייט הראשון שלנו. הייתי אז במקום מאוד חשוך".
4 צפייה בגלריה
בריטני שמיט
בריטני שמיט
מציגה את הקעקועים. בריטני שמיט
(צילום מסך)
במהלך הפודאקסט תיארה שמיט רגעים אינטימיים - ביזאריים עם האמר, כמו למשל משפטים שהחליפו ביניהם וטענה כי לדעתה המיתוג של האמר כקניבל הגיע מכיוון שהוא בדק גבולות קצת יותר מדי. "הוא נשך אותי, לפעמים חזק מדי וזה כאב. אבל הייתי אומרת לו להפסיק והוא מיד הפסיק", סיפרה. "הסכמתי לחלוטין לכל מה שקרה, לא חוויתי את אותן חוויות כמו נשים אחרות - אבל אני לא שוללת את דבריהן או אומרת שזה לא קרה. החוויה שלי הייתה שונה".
לפני שנמשיך נעצור כדי לציין כי אקסית נוספת של האמר, פייג' לורנזה, עברה תחת מחט המקעקעים של האמר ואף טענה לאחרונה בריאיון ל-Page Six כי השחקן חרט עם סכין את האות A ליד איבר מינה.
4 צפייה בגלריה
בריטני שמיט
בריטני שמיט
מבריטני אחת לאחרת. שמיט ובריטני פורלן
(צילום מסך)
נזכיר כי בינואר 2021 שמו של האמר הציף את אתרי הרכילות בעולם בעקבות תכתובות מטרידות שלו עם נשים שכללו תיאורי קניבליזם. האתר House of Effie היה הראשון שפרסם את ההודעות, ומאחוריו עומדת ככל הנראה אחת הנשים איתן האמר התכתב. היא סיפרה: "נשים פנו אליי עם סיפוריהן ודיברנו במשך ימים ולילות, אחוזות אימה ועצב, מבלי לאכול או לישון. חלקנו סיימנו בחדר המיון. החלטנו יחד שעלינו לדבר ולחשוף את הדרך בה הוא התנהג אלינו. אסור לנו לאפשר לנשים נוספות לעבור את מה שאנחנו עברנו".
אותה אישה סיפרה גם כי אחת הנשים איתן התכתב האמר, נאלצה לקבל טיפול נפשי מכיוון שההתכתבויות איתו גרמו לה לטראומה: "הוא ארב לה בזמן שהיא בדיוק יצאה מקשר. הוא גרם לה להרגיש מאוד לא בנוח, הדברים שהוא רצה לעשות הפחידו אותה".
4 צפייה בגלריה
ארמי האמר
ארמי האמר
בהחלט אדם מקריפ. ארמי האמר
(צילום: GettyImages)
בין הדברים שכתב האמר לאותן נשים היו תיאורי אונס, שליטה וקניבליזם. הוא כתב לה (לכאורה): "אני 100% קניבל. אני רוצה לאכול אותך". לאחר מכן הוסיף שהיה רוצה לשתות את דמה וכתב: "לעזאזל, מפחיד להודות בכך. אף פעם לא הודיתי בכך לפני כן". כל זה נחשף לצד סרטונים של השחקן בהם הוא נראה שותה אלכוהול וצורך סמים תוך כדי נהיגה.
חודשיים לאחר מכן האמר המשיך להסתבר והפעם לאחר שהואשם באונס על ידי אישה בשם אפי אנג'לוב. "הוא הפעיל עליי טקטיקות מניפולטיביות, הפך ליותר ויותר אלים וניצל אותי מנטלית, רגשית ומינית". בחודש יוני של אותה השנה התאשפז האמר במוסד גמילה.
בדיוק לפני שנה, בפברואר 2023, טען האמר כי הוטרד מינית בצעירותו והסביר כי מעשיו נבעו מכך. "זה הציג בפניי מיניות בצורה שהייתה לחלוטין מחוץ לשליטתי", הוא סיפר בריאיון. "הייתי חסר אונים באותה סיטואציה. לא הייתה לי שום שליטה. לכן הרצון שלי היה להעביר את השליטה במצב אליי, מבחינה מינית".
4 צפייה בגלריה
ארמי האמר
ארמי האמר
ארמי האמר
(צילום: Gettyimages)