פחות משבוע לאחר שדווח כי בן אפלק ואשתו ג'ניפר לופז החליטו למכור את ביתם המשותף שבלוס אנג'לס - מה שנראה כמו עוד צעד מוחשי לעבר הפרידה המדוברת, מקורביו של אפלק מספרים כי הוא שקע בדיכאון עמוק ואף חוששים מכך שיחזור לשתייה המרה.
"בן נמצא בסיכון אמיתי כרגע", אישר חבר של השחקן ל"דיילי מייל", ואחר טען כי ההתדרדרות כבר החלה: "שמעתי שהוא חזר לשתות. הוא מלא שדים, יש לו הרבה בעיות". מקורב נוסף העיד: "ראיתי אותו, העיניים שלו נראות כבויות וזה גורם לדאגה אמיתית בקרב כל מי שאיכפת לו ממנו". נזכיר כי לאפלק עבר עמוס גמילות מאלכוהול והימורים - כך שהחשש מוצדק.
נציגיו של השחקן סירבו להגיב לדברים.
הדיווחים על התדרדרותו של אפלק חושפים כי אמה של לופז, גואדלופה רודריגז, התנכרה לו אף היא, למרות שבהתחלה עודדה את בתה להצית מחדש את הרומן איתו בשנת 2022. עוד נודע כי גם מנהלה האישי של לופז, בני מדינה, לא תומך ביחסיה עם אפלק.
2 צפייה בגלריה
בן אפלק סרפינה אפלק
בן אפלק סרפינה אפלק
חוששים שחזר לשתות. בן אפלק
(צילום: Backgrid)
נזכיר כי בתחילת החודש לופז החליטה לבטל את סיבוב ההופעות שלה כדי להיות עם משפחתה. "כואב לי הלב ואני הרוסה מכך שאכזבתי אתכם", כתבה הזמרת. "אנא דעו שלא הייתי מבטלת את סיבוב ההופעות אם זה לא היה הכרחי לחלוטין. אני מבטיחה שאפצה אתכם וכולנו נהיה שוב ביחד. אני אוהבת את כולכם".
למרות הביטול - מקורבים לשניים סיפרו כי הגירושים מאוד קרובים. "אני מבין שבן ויתר על הנישואים האלה, אבל ג'ניפר עדיין לא מקבלת את זה וחושבת שטיפול זוגי יכול להצליח", אמר יודע דבר. "העובדה כי הם מתמודדים עם מצב רגיש של חמישה ילדים רק מקשה על הנושא".
עוד הוסיף יודע הדבר: "הסיבות לכך שזה לא הסתדר הן רבות - אבל כשאתה מאבד את המשפחה של ג'יי לו אתה מאבד גם אותה. אמא שלה, אחיותיה וגם מנהלה האישי נגדו".
כאמור, מוקדם יותר השבוע נודע כי אפלק ולופז החליטו לפנות למתווך על מנת למכור את האחוזה המשותפת שלהם - אותה רכשו בעלות של 60 מיליון דולר.
2 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
אנחנו עדיין לא משלימים עם זה. ג'ניפר ובן
(צילום: Jon Kopaloff/GettyImages)