השנה הייתה 1994, ערוץ 3 היה אז בשיאו וטלנובלה חדשה הגיעה היישר מארגנטינה הרחוקה - "אנטונלה". מדי ערב הציבור הישראלי התיישב ועקב בשקיקה אחרי הרומן הסוער בין אנטונלה (אנדריאה דל בוקה) לניקולס - אותו גילם השחקן הארגנטינאי הלוהט בתבל גוסטבו ברמודס.
השפה הספרדית הפכה אז לשפה שנייה שבה שלטנו היטב, את מילות שיר הפתיחה דיקלמנו בעל פה ואת הסטירות שחילקה אנטונלה לא נשכח לעולם.
עבור מי ששכח או שאיתרע מזלו ומעולם לא צפה, הרי תקציר העלילה: אנטונלה עבדה כליצנית למחייתה ואיבדה את אחותה נטליה ששמה קץ לחייה. אנטונלה סירבה להאמין שאחותה אכן התאבדה והחליטה להתקרב לבן זוגה של נטליה המנוחה: ניקולס - איש עשיר, יפה ומוצלח. הסוף היה ידוע מראש, אנטונלה התאהבה (איך לא?) והשניים, שעברו אין ספור מכשולים, התחתנו וחיו באושר - אחרי פרקים רבים שבהם כססנו ציפורניים וצעקנו למסך שניקולס הוא בחור טוב.
פתיח של הטלנובלה אנטונלה
הסיבה לכך שהחלטנו להפליג במנהרת הזמן היא שבתחילת השבוע, ב-21 ביולי, חגג ברמודס את יום הולדתו ה-60! אחרי שלקחנו לעצמנו רגע כדי לעכל את העובדה שאנחנו ממש זקנים, מיד קפצנו על ההזדמנות להלל את האליל הנצחי שלנו.
5 צפייה בגלריה
הדופק שלנו בשמים. גוסטבו ברמודס
הדופק שלנו בשמים. גוסטבו ברמודס
הדופק שלנו בשמים. גוסטבו ברמודס
(צילום מסך)
גוסטבו ברמודס הוא בנם של מנואל ברמודס ואיזבל ריצ'ארדי. יש לו אח שגדול ממנו בשלוש שנים שנקרא גבריאל והוא למד בקולג' לה סאלה.
את קריירת המשחק שלו החל ברמודס בשנת 1982, אז השתתף במחזה El país de mi infancia. בהמשך השתתף בהצגות נוספות, היה חלק מהקאסט של סדרת נוער ובשנת 1995 הפך לגיבור סדרת הטלוויזיה Rossé.
עם זאת, ולמרות התפקידים הרבים שגילם, הפריצה הגדולה של ברמודס הגיעה עם עלייתן לשידור של הטלנובלות "אנטונלה" ו"סלסטה", בשתיהן שיחק לצידה של אנדריאה דל בוקה.
5 צפייה בגלריה
גוסטבו ברמודס אנדריאה דל בוקה
גוסטבו ברמודס אנדריאה דל בוקה
אתם לא שומעים - אבל אנחנו צורחים תוך כדי כתיבה. גוסטבו ואנדריאה דל בוקה
בשנת 1994 עלתה לשידור טלנובלה נוספת בכיכובו של ברמודס, "נאנו", שם הוא גילם את דמותו של מנואל אספאדה המוכר בכינוי נאנו. מנואל, גם הפעם בן למשפחה מאוד עשירה, עבד כמאמן דולפינים והיה נשוי (לא באושר) לרוסאריו שהתנהגה אליו נורא. למזלו ושמחתו, יום אחד הוא פגש את קמילה החירשת-אילמת (אראסלי גונזלס) והשניים, נכון, התאהבו במהרה.
מאז הוא הספיק לככב בשלל סדרות נוספות אך בשבילנו הוא תמיד יישאר ניקולס - או נאנו.
5 צפייה בגלריה
גוסטבו ברמודס וארסלי גונזלס
גוסטבו ברמודס וארסלי גונזלס
אנחנו לא עומדים בזה. גוסטבו ברמודס וארסלי גונזלס
(צילום: מתוך "נאנו")
שיר הפתיחה של "נאנו"
"אני אסיר תודה על החיים", אמר ברמודס בריאיון ל-infobae לכבוד יום הולדתו ה-60. לשאלה איך הוא מתכוון לחגוג את העשור החדש ברמודס סירב לענות והסביר שהוא תמיד מעדיף לשמור על פרטיות, אך הבהיר כי הוא "מאושר מכיוון שהצליח לאזן בין ההצלחה לחייו האישיים".
ואם כבר חיים אישיים, כשהיה בן 19 - ממש בתחילת הקריירה שלו, פגש ברמודס את אנדריאה גונזלס שהייתה מורה. השניים נישאו בשנת 1989 והביאו ביחד שתי בנות - קמילה ומנואלה. לאחר שבתו השנייה נולדה בשנת 2000 החליט גוסטבו להתרחק קצת מחיי התהילה. "אני רוצה להתנתק קצת, לפחות עד שהבנות יגדלו", אמר, והוסיף שהוא מודע לכך שהוא עלול להפסיד כסף רב בתקופה הזו ושגרוע מכך - שייתכן והחזרה למשחק לא תהיה קלה.
5 צפייה בגלריה
פרויקט כוכבי טלנובלות
פרויקט כוכבי טלנובלות
Para este amor
(צילום מסך)
בשנת 2011, אחרי שנעלם לחלוטין מהעין הציבורית, גוסטבו וגונזלס החליטו להתגרש והשחקן הארגנטינאי החליט לחזור לתעשיית הבידור - אבל הפעם להיות מאחורי המצלמה. בשנת 2014 הוא חזר לקדמת המסך כשגילם את הדמות הראשית בסדרה Somos familia ומאז עבד באופן רציף.
באשר לשאלה המתבקשת האם ברמודס פנוי והאם יש לנו סיכוי - אז התשובה היא כנראה שלא. כאמור, גוסטבו הקפיד תמיד לשמור על פרטיותו, אך בשנת 2020 נודע כי החל לצאת עם השחקנית ומנחת הטלוויזיה ורוניקה וראנו והשניים, ככול הידוע, ביחד עד היום.
5 צפייה בגלריה
פרויקט כוכבי טלנובלות
פרויקט כוכבי טלנובלות
אין אותנו יותר, להתראות
(צילום מסך)