ליאונרדו דיקפריו ממשיך בקו הנשים שלא חצו את גיל 25, רק שהפעם - אם נאמין לדיווחים, "נפל" על נערת פלייבוי שלא התרשמה מהשחקן ההוליוודי תכול העיניים.
היקה קונינגס, נערת פלייבוי בת 22, טענה בריאיון חדש למהדורה ההולנדית של "פלייבוי", שהתנשקה עם דיקפריו בן ה-49 במועדון לילה בלוס אנג'לס. לדבריה, דיקפריו הזמין אותה ללכת איתו הביתה אך היא דחתה אותו. "הוא השיב לי בארבע מילים - 'אני מכבד את זה', ואז פנה לבחורה אחרת ולקח אותה אליו".
כשנשאלה על המפגש ביניהם, סיפרה: "זה היה במועדון סודי בלוס אנג'לס, מועדון שנכנסים אליו רק עם הזמנה. ראיתי אותו יושב עם קפוצ'ון שחור וכובע תואם, ונוצר בינינו קשר עין". קונינגס הוסיפה כי המנהל של דיקפריו ניגש אליה והוביל אותה לשולחן של השחקן בטענה כי הוא רוצה לדבר איתה.
3 צפייה בגלריה
היקה קונינגס
היקה קונינגס
לא מעוניינת בכרית על הפנים. היקה קונינגס
(צילום: אינסטגרם)
למרות שסירבה ללכת איתו הביתה, קונינגס מספרת כי כמה מחברותיה בילו איתו לילה בעבר וסיפרו כי יש לו רצונות מפוקפקים בחדר השינה. "חברה אחת אמרה שהוא שם אוזניות בזמן סקס כי הוא לא רצה לשמוע אותה, ואחת אחרת סיפרה שהוא שם לה כרית על הראש, אז אמרתי שלא, אני לא מעוניינת. ליאו זקן מדי ומוזר מדי".
נציגיו של דיקפריו סירבו למסור תגובה לדבריה, אך מקורב יודע דבר סיפר כי "ליאונרדו מתעקש שמעולם לא פגש את הבחורה הזו".
3 צפייה בגלריה
פסטיבל קאן ליאונרדו דיקפריו
פסטיבל קאן ליאונרדו דיקפריו
למי קראת זקן ומוזר? ליאונרדו דיקפריו
(צילום: Pascal Le Segretain/GettyImages)
נציין כי בחודשים האחרונים הסתובבו שמועות על רומן חדש של השחקן עם הדוגמנית ויטוריה צ'רטי, לאחר שהשניים תועדו יחד מספר פעמים. למרות שהם לא אישרו את הזוגיות, מקורבים סיפרו כי הם "יוצאים באופן בלעדי", והוסיפו כי לוויטוריה יש את כל התכונות שליאונרדו מחפש בבת זוג. למען ההגינות, נציין שצ'רטי עתידה לחגוג את יום הולדתה ה-26 בחודש יוני הקרוב. אנחנו סקרנים לגלות מה יהיה!
3 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
הרווק הנצחי
(צילום: Gettyimages)