אירוע המט גאלה הנוצץ והיוקרתי נערך לפנות בוקר (ב'), וכוכבי וכוכבות הוליווד הגיעו בהמוניהם להצטלם על מדרגות מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, שנצבעו בירוק וקושטו בצמחייה לכבוד הנושא הנבחר של הערב: "יפייפיות נרדמות: אופנה מתעוררת מחדש".
כוכבות הוליווד אוהבות להתלבש בצורה מאתגרת מאוד לטקסים המפוארים - ולמט גאלה בפרט, מה שאילץ את צוות האירוע לסייע לכמה מהנשים להתנייד.
קארדי בי למשל, נעזרה בתשעה גברים כדי לזוז עם השמלה השחורה שלבשה. כשהגיעה למדרגות, הגברברים החסונים מיהרו להתייצב, לסדר לה את השמלה ולפרוש אותה לכל עבר. גם לאחר הצילומים (שמנעו במשך דקות ארוכות את המעבר לאורחים אחרים שהגיעו לאירוע), תשעת הגברים סייעו לראפרית לעלות במדרגות והחזיקו עבורה את השמלה.
8 צפייה בגלריה
לנה דל ריי קים קרדשיאן
לנה דל ריי קים קרדשיאן
קארדי בי והשמלה המאתגרת
(צילום: Matt Crossick/PA Images via Getty Images)
גם ג'יג'י חדיד הראתה סימני מצוקה כשהגיעה לאירוע בשמלה פרחונית של תום בראון. חדיד אומנם הגיעה לבדה, בלי הבויפרנד בראדלי קופר, אבל אל דאגה - גם במקרה שלה קבוצת גברים לוהטים בחליפה הגיעו להציל את הנסיכה (עוכרת ישראל) בלבן וסייעו לה לצלוח את השטיח בשלום.
8 צפייה בגלריה
לנה דל ריי קים קרדשיאן
לנה דל ריי קים קרדשיאן
"מהר יותר!". ג'יג'י חדיד
(צילום: Neil Mockford/GC Images)
8 צפייה בגלריה
לנה דל ריי קים קרדשיאן
לנה דל ריי קים קרדשיאן
מתנצלים, לא תקבלי מחמאות מאיתנו
(צילום: Mike Coppola/MG24/Getty Images)
הזמרת טיילה זוכת הגראמי (לא נשקר, זו פעם ראשונה שאנחנו שומעים עליה) הגיעה לאירוע הגאלה בשמלה צמודה (מדי) מבית האופנה Balmain ונאלצה להיעזר בארבעה עוזרים כדי לעלות במדרגות. וכשאנחנו אומרים לעלות במדרגות אנחנו מתכוונים שפשוט הרימו אותה.
זו הפעם הראשונה שטיילה משתתפת באירוע המט גאלה הנחשק - ונראה שבחירת השמלה המאתגרת בהחלט עשתה לה עבודת יח"צ נפלאה. הצצה מהירה ברשתות החברתיות תציף אתכם בסרטונים משעשים של הזמרת מורמת לכניסה ונראה שאחרי הערב אין אחד שלא יידע מי זו.
8 צפייה בגלריה
לנה דל ריי קים קרדשיאן
לנה דל ריי קים קרדשיאן
חלום שלנו שירימו אותנו ככה הביתה. טיילה
(צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic)
הזמרת לנה דל ריי הגיעה גם היא לאירוע הנוצץ, בלוק שמתאים בדיוק למתקפת הברחשים הפוקדת את מדינתנו היפה והקטנה בימים אלה.
דל ריי לבשה שמלה בצבע בז' בעיצובו של Seán McGirr של אלכסנדר מקווין וכאמור היה בלתי אפשרי להתעלם מהרשת שעטפה אותה.
רגע משעשע נוסף נתפס בעדשת המצלמה כשקים קרדשיאן פגשה את דל ריי וניסתה לתת לה נשיקה. ספוילר: זה לא הצליח והשתיים נאלצו לוותר על הפגנת חיבה לטובת סשן תמונות משותפות. וזה בדיוק הרגע להזכיר שדל ריי נחשבת לאחת החברות הטובות ביותר של טיילור סוויפט ואילו קרדשיאן היא על משבצת האויבת הוותיקה. נאחל ללנה בהצלחה עם המעריצים של טיי טיי - שכנראה לא יעברו על זה בשתיקה.
8 צפייה בגלריה
לנה דל ריי קים קרדשיאן
לנה דל ריי קים קרדשיאן
טיילור סוויפט לא תאהב את זה. קים ולנה
(צילום: Kevin Mazur/MG24/Getty Images)
ואם כבר קים קרדשיאן, אי אפשר שלא להתייחס לאחותה הצעירה קיילי ג'נר, שהגיעה לאירוע הנוצץ בשמלה צמודה של אוסקר דה לה רנטה - ובעיקר קברה ברגע אחד את השמועות על כך שהיא בהיריון. מבט חטוף לשמלה יחדד את העובדה כי אפילו בטן קטנטונת של אחרי מנת פלאפל לא יכולה להיכנס שם.
עם זאת, מי שבלט בהיעדרו היה בן הזוג של קיילי בחודשים האחרונים, השחקן טימותי שאלמה, מה שכנראה יצית מחדש את השמועות על כך שהשניים על סף פרידה.
8 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
היריון? הצחקתם אותה. קיילי ג'נר
(צילום: Kevin Mazur/MG24/Getty Images)
כוכבת נוספת ומאוד מרגשת (לפחות אותנו) שהגיעה לאירוע היא השחקנית והדוגמנית פמלה אנדרסון, שלכבוד המאורע התאפרה - אחרי שנים ארוכות בהן החליטה לוותר על איפור לחלוטין.
אנדרסון לבשה שמלה בצבע שמפניה של אוסקר דה לה רנטה, התקשטה בנוצות שאספו את שיערה ושמרה על לוק נקי עם מעט איפור - שעל פי יודעי דבר כלל צללית, מסקרה, מעט סומק ואודם עדין.
בחודש פברואר האחרון דיברה כוכבת "משמר המפרץ" על ההחלטה להפסיק להתאפר בריאיון ל"ווג" צרפת: "אני לא מתעניינת באיפור כרגע. אמא שלי תמיד אמרה לי, 'בשלב מסוים בחייך את לא תרצי למרוח עוד איפור על הפנים שלך', והיא צודקת. צריך לאתגר את היופי לפעמים. אני לא מנסה להיות האישה הכי יפה בחדר, אני מרגישה הקלה".
8 צפייה בגלריה
פמלה אנדרסון
פמלה אנדרסון
חד משמעית האישה הכי יפה במט גאלה. פמלה אנדרסון
(צילום: Kevin Mazur/MG24/Getty Images)
23 שנה חלפו מהפעם האחרונה שהשחקנית האגדית מג ראיין טיפסה במעלה מדרגות המוזיאון לאירוע המט גאלה, והנה זה קרה שוב השנה.
לבושה בשמלה פרחונית ומעט שקופה של מעצב העל מייקל קורס, ראיין פיזרה גלאם היסטרי לכל עבר. השחקנית בת ה-62 הוכיחה לכולם שלא רק שהיא משתבחת עם השנים - חשוב מכך, שלא צריך להתפרע עם שמלות שמצריכות עזרה מכל הכיוונים ואפשר לקבור לכולן גם בלי כל הטרחה מהצד.
8 צפייה בגלריה
מג ראיין
מג ראיין
וואו, וואו, וואו! מג ראיין
(צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)